تنوع در سینمای ما کم شده است

امیدوارم مسئولان فرهنگی در سال 95نگاه بیشتری به سرنوشت پیشکسوتان داشته باشند.

مهوش وقاری، بازیگر تلویزیون و سینما در خصوص بررسی عملکرد سینمای سال 94 به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر تعداد بیشتری فیلم دیدم و از دیدن حدود 3 اثر لذت بردم اما در کل انگار هر ساله قرار است اکثر آثار از لحاظ موضوع و محتوا و خط داستانی شبیه به هم باشند.

وی ادامه داد: مخاطب در جشنواره تنوع را حس نمی‌کند در صورتی که تماشاچی تمایل دارد شاهد مجموعه سلیقه‌ها و ژانرها باشد، خود من چند فیلم را که می دیدم با هم قاطی می کردم و نمیتوانستم آنها را مجزا کنم یعنی نمی‌دانستم فلان موضوع مربوط به کدام فیلم بود!

وقاری آرزو و خواسته‌اش را به عنوان سینماگر از مدیران فرهنگی در جهت پیشرفت سینما در سال 95 این گونه بیان کرد: دیگر اسمش را آرزو نمی‌توان بگذارم چون اینقدر آرزوهای ما دیر شده که فکر میکنم کلا تبدیل به هیچ شده است، مدیران فرهنگی باشد به پیشکسوتان بیشتر توجه کنند و از بی مهری خود بکاهند.

این بازیگر در مورد گذراندن تعطیلات نوروزی خود اظهار داشت: تهران دیگر صفا ندارد چون بسیاری بزرگترها را از دست دادیم و دید و بازدیدها کم شده به این جهت یک جای کوچولو در شمال ایران داریم که عید را آنجا می‌گذرانیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار