رئيس پليس راهور كشور؛

سرعت و سبقت هاي غير مجاز عامل اصلی تصادفات در نوروز امسال

رئيس پليس راهور كشور گفت: بيشترين عامل تصادفات در ايام نوروز امسال سرعت و سبقت هاي غير مجاز بود كه متاسفانه باعث شكل گيري تصادفات منجر به فوت و جرحي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی سردار سرتيپ دوم پاسدار مهري در نشست خبری باخبرنگاران از كاهش 40 در صدي تصادفات در محور هاي خراسان رضوي خبر دادوافزود:خوشبختانه با تمهيدات به عمل آمده و رعايت مقررات راهنمائي و رانندگي از سوي رانندگان محترم و هشدار هاي به موقع پليس راهور تاكنون تصادفات نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد در خراسان رضوي كاهش داشته است.

وي گفت: در آخرين اطلاعات بدست آمده از سوي همكارانم هم اكنون تمامي محور هاي كشور داراي ترافيكي نسبتا روان ميباشد اما به دليل نزولات آسماني محور هاي شمالي كشور و بخشي از محور هاي خراسان رضوي لغزنده مي باشد.

رئيس پليس راهور كشور از رانندگان خواست در مسير بازگشت به شهرهاي خودشون را به آرامش در رانندگي و صبر و بردباري رانندگی کنند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار مهري افزود: از تمامي رانندگان محترم و سرنشينان ميخواهم كه با بستن كمربند ايمني تا حد بسيار زيادي ايمني سفر خود را در طول سفر تضمين كنند.

وی گفت:بعد از 2 ساعت راندگي حتما براي گرفتن يك تنفس و استراحت و بازگشت بدن به شرايط عادي حتما در بهترين مكان ممكن كه حادثه خيز نباشد متوقف شوند و به مدت يك ربع استراحت كنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.