امداد رسانی به یک هزار و 422گردشگر حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و 422گردشگر نوروزی آسیب دیده حوادث از ابتدای تعطیلات نوروزی از خدمات امداد و نجات این جمعیت بهره مند شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسعود مثنوی افزود: از 27اسفند سال 94تاکنون 67حادثه در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.
وی اظهار کرد: از این تعداد افراد حادثه دیده 47 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند،90 نفر اسکان اضطراری و سایر افراد به صورت سرپایی و انتقال به بیمارستان درمان شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 77تیم عملیاتی با 265 امدادگر و 70دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 577هزار و 473 اقلام فرهنگی در قالب بروشور، پیام ایمنی و نقشه راهنما بین گردشگران نوروزی این استان توزیع شد.
مثنوی تصریح کرد: این اقلام فرهنگی با مشارکت 953 داوطلب جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تاکنون بین مهمانان نوروزی توزیع شده است.
وی از بهره مندی 290هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار برای راهنمایی، مراجعه به خیمه نماز، خیمه های دوستدار کودک و چادرهای سلامت به گردشگران در این استان خبر داد.
مثنوی اظهار کرد:41 پایگاه در محورهای مواصلاتی، مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد با استقرار بیش از 70 خودروی امدادی در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است.
استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران هر ساله در تعطیلات نوروزی میزبان بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر گردشگر نوروزی است.
 انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.