بازیگر «بيمار استاندارد» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سریال های این چنینی کارهای بی خطری هستند

جواد عزتی بازیگر سریال «بیمار استاندارد» معتقد است بیننده تلويزيون بايد با فيلم سازي روز دنيا آشنا شود.

جواد عزتی بازیگر سریال «بیمار استاندارد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره علت حضورش در این سریال نوروزی گفت: تفاوت نقشم در این سریال با سایر تجربه هایم یکی از دلایل حضور در «بیمار استاندارد» بود. اما مهم ترین نکته ای که من را جذب این کار کرد، تفکر و دیدگاه خود سعید آقاخانی به عنوان کارگردان است که تصمیم داشت سریالی در قالب کمدی بسازد که در عین حال مخاطب را به تفکر وا می دارد. او کارگردانی است که به شدت به بیننده کارهای خود احترام می گذارد و جنس شیرینی و کمدی آثارش نوعی از فکر و کشف را در مخاطب بر می انگیزد. 

وی با اشاره به تجربه همکاری خود با سعید آقاخانی در گذشته افزود: من پیش از این با سعید آقاخانی بارها و بارها همبازی بوده ام. حتی یادم است اولین بار او به عنوان کارگردان ۱۴ سال پیش سريالي می ساخت که من هم اولین بازی ام را در آن تجربه می کردم. 

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» در پاسخ به این که «بیمار استاندارد» چقدراثر متفاوتی از سایر تجربه های کارگردانی آقاخانی در حوزه طنز است بیان کرد: به نظرم نگاه او در این سریال نسبت به قبل تغییر کرده است. اما این که چقدر این نوع نگاه و جنس سریال سازی در شرایط فعلی به اصطلاح جواب بدهد، بايد اين فرصت را به بيننده تلويزيون ايران داد. به نظرم بیننده بايد سريالي مثل بيمار استاندارد را در قاب تلويزيون ببيند و با فيلم سازي روز دنيا ارتباط برقرار كند.

وی همچنین ادامه داد: با این حال سریال های این چنینی از نظر بازیگران کارهای بی خطری و بدون ریسکی هستند. چراکه خیالشان از خروجی کار راحت است و بار هنری دارند. در عین حال تجربه جدیدی هم هستند که در ادامه می تواند به یک جریان تبدیل شوند و اگر احیانا ضعف یا قوتی دارند اصلاح یا تقویت شوند. به هر حال برداشتن اولین قدم ها همیشه سخت است و این هم نوعی آزمون و خطاست.

عزتی در پاسخ به این که آیا اقتباسی در «بیمار استاندارد» صورت گرفته است، توضیح داد: نسبت به این موضوع اطلاعی ندارم. اما اگر اقتباسی هم در این کار صورت گرفته باشد، پرداختن به این نوع متن ها در همه دنیا مرسوم است. با این تفاوت که مردم در سایر کشورها چنین سریال هایی را خریداری كرده و با تمرکز آن را مشاهده می کنند. 

گفتنی است «بیمار استاندارد» به تهیه کنندگی مسعود ردایی، کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی بهرام توکلی در مركز گسترش فيلم نامه نويسي رسانه ملي تولي شده و در ايام نوروز ٩٥ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار