شیراز؛

کشف بیش از 90 کیلوگرم مواد مخدر

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 92 كیلو و 500 گرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علیرضا حسنی گفت: به منظور مبارزه با قاچاقچیان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله موادمخدر كه در پوشش مسافرت نوروزی، خانوادگی قصد انتقال این محموله موادمخدر از استان هرمزگان به فارس داشتند مطلع شدند.  
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همكاری و تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، در عملیات غافلگیرانه سه دستگاه خودرو قاچاقچیان در ورودی شهر شیراز ، شناسایی  و متوقف و به جهت بازرسی دقیق خودروها و کشف مواد مخدر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شد.
سرهنگ علیرضا حسنی افزود: در بازرسی از این سه خودرو پراید مقدار 49 كیلو گرم حشیش و 43 كیلو و 500 گرم تریاك که به صورت ماهرانه ای پشت صندلی عقب جاسازی شده بود کشف شد.  
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد : در پی کشف این موادمخدر 4 نفر دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسنی با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، از شهروندان درخواست كرد: هر گونه گزارش و اطلاعی در خصوص فعالیت این افراد سودجو دارند را، با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار