شیراز؛

خودداری از سفرهای برون شهری در روز طبیعت

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در روز طبیعت از انجام سفرهای برون شهری خودداری کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی ادامه داد: توصیه پلیس به شهروندان این است که در روز طبیعت تا سر حد امکان از انجام سفرهای برون شهری خودداری کنند و خود را در بوستان‌ها و پارک‌های نزدیک به محل سکونت و منزل خود بگذرانند.  
وی بیان کرد: ما به عنوان ماموران نیروی انتظامی که وظیفه حفاظت و حراست از جان و مال مردم را داریم باید با آمادگی کامل به استقبال میهمانان نوروزی در روز طبیعت برویم.
این مقام انتظامی تصریح كرد: آگاه سازی و آموزش شهروندان که در رویکرد جامعه محور پلیس از آن با عنوان پیشگیری اجتماعی یاد می شود، نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم از جمله سرقت دارد و در واقع شهروندان با رعایت آن می توانند زمینه های وقوع سرقت را از بین برده و فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از هموطنان خواست: به تذكرات و راهنمایی های خدمتگزاران در نیروی انتظامی  توجه كرده و با پلیس همكاری كنند.
سردار احمد علی گودرزی گفت: تصادفات رانندگی و وقوع جرایم در این استان در ایام نوروز نسبت به پارسال با کاهش قابل توجهی مواجه بوده است و امیدواریم در روزهای باقی مانده از تعطیلات نیز این روند ادامه یابد.  
وی خاطر نشان كرد: پلیس به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در روز 13 فروردین‌ماه طرح ویژه انتظامی و ترافیکی را با بکارگیری تمام توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح این استان به مرحله اجرا می‌گذارد .  
این مقام انتظامی اظهار کرد: هیچ لذتی برای ماموران پلیس بالاتر از این نیست كه مردم را در امنیت كامل و فضای شاد، همراهی كنند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: مسافران و شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی می توانند تا حد قابل توجهی از سرقت منزل و خودروی خود در 13 فروردین (روز طبیعت) جلوگیری کنند .
گودرزی با تاكید بر اینكه تعطیلات نوروزی به بخش پایانی خود نزدیك می شود ادامه داد: از مسافران و شهروندان انتظار داریم مدیریت سفر داشته باشند و در طول مسیر بازگشت با توجه به این كه انرژی اولیه را ندارند و بی حوصله می شوند، باید هوشیاری بیشتری به خرج دهند و با صبر، حوصله و احترام به حقوق دیگران رانندگی كرده تا خدای ناكرده حادثه ای تلخ و یك عمر پشیمانی به بار نیاورد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.