ساری،

اعمال محدودیت ترافیکی جاده های مازندران در ۱۳ فروردین

با آغاز بازگشت مسافران به موطن خود 13 فروردین محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی و افزایش حجم ترافیک در دو محور هراز و چالوس، مقرر شده است از بعد از ظهر امروز تردد در این دو محور به صورت یک طرفه انجام شود.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: از ساعت 12 ظهر امروز از تردد خودروها در محور کندوان از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع شد و بر این اساس از ساعت 16، تردد در این محور به صورت یک طرفه از مرزن آباد به سمت میدان امیرکبیر انجام خواهد شد.

وی گفت: جاده هراز از ساعت 13 امروز از تردد خودروها از رودهن به سمت آب اسک ممنوعاست و از ساعت 15 امروز، رفت و آمد در این جاده صرفاً از شمال به جنوب و از آب اسک به سمت رودهن انجام می ‌‌شود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌های اعلام شده در روز 13 فرودین نیز اجرایی خواهد شد، افزود: امکان تغییر ساعت ممنوعیت‌های اعلام شده در این دو جاده بر اساس تدابیر پلیس راه مستقر در این جاده وجود دارد.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون در جاده سوادکوه از شیرگاه تا زیرآب ترافیک روان ا و در جاده هراز از ابتدای پارک جنگلی آمل و خروجی از تهران ترافیک سنگین وجود دارد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: بر اساس این محدودیت‌ها رفت و آمد انواع کامیون ، تریلر و موتور سیکلت از ساعت 6 صبح امروز تا 6 صبح 15 فروردین در همه جاده‌های مازندران ممنوع است.

وی گفت: روزهای یازدهم، دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم فروردین جاده هراز از ساعت 15 تا 2 بامداد روز بعد، از آب اسک به سمت تهران یک طرفه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اعمال ، محدودبت ، ترافیک ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.