اقتصاد بدون امنیت و آرامش غیرقابل شکل‌گیری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد نیروی انتظامی استان در ایام نوروز را رضایت‌بخش دانست و گفت: اقتصاد بدون امنیت و آرامش، غیرقابل شکل‌گیری است و این وظیفه مهم و سنگین بر عهده نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عملکرد نیروی انتظامی استان در ایجاد امنیت مسافران نوروزی را رضایت‌بخش و قابل قبول دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی استان همانند تعطیلات نوروزی سال گذشته با تمام امکانات پای کار بود و توانست امنیت کامل را به خوبی تأمین کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تعداد مسافران نوروزی افزود: عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی قابل تحسین است و نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی مدیریت امنیتی و ترافیکی را بر عهده داشت.

وی با اشاره به افزایش 25 درصدی تردد از محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای کمترین طول بزرگراه در کشور است و وضعیت جاده‌های استان به دلیل شرایط کوهستانی قابل مقایسه با دیگر استان‌ها نیست، اما با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌ها عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و کنترل ترافیک در این ایام قابل تقدیر است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته را به لحاظ ایجاد امنیت توسط نیروی انتظامی سال خوبی دانست و گفت: برگزاری انتخابات هفتم اسفند که در سایه امنیت و به نحو خوبی برگزار شد از دیگر عملکردهای موفق نیروی انتظامی استان در سال گذشته است.

خادمی بر لزوم عملیاتی و اجرایی کردن شعار سال از سوی دستگاه‌های استان تأکید کرد و یادآور شد: نام‌گذاری سال 95 به‌نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن این شعار از سوی مسئولان نظام و مردم می‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برقراری امنیت را زیربنا و پایه هرگونه فعالیت اقتصادی دانست و عنوان کرد: اقتصاد بدون امنیت و آرامش، غیرقابل شکل‌گیری است و این وظیفه مهم و سنگین بر عهده نیروی انتظامی است.

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اقتصاد ، امنیت ، شکل گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.