ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران تمدید شد

معاون اجرایی مسجد دانشگاه تهران شرایط و اولویت‌های ثبت نام اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران را تشریح کرد.

مهدی بازیار معان اجرایی مسجد دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ثبت نام اعتکاف سال 1395 در مسجد دانشگاه تهران اظهار داشت: اولویت‌ ثبت نام به شش بخش تقسیم شده که اولویت‌ اول شامل دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که برای اولین بار در اعتکاف ثبت نام کرده‌اند، اولویت دوم شامل دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که بیش از یکبار در اعتکاف ثبت نام کرده‌اند و اولویت سوم به دانشجویان سایر دانشگاه ها که برای اولین بار در اعتکاف شرکت می‌کنند، اختصاص دارد.
 
وی افزود: اولویت چهارم مختص اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، اولویت پنجم برای کارکنان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و اولویت ششم مخصوص دانشجویان برادر بار چندمی سایر دانشگاه‌ها خواهد بود. 

بازیار با بیان اینکه ثبت نام در سه مرحله انجام می‌شود، گفت: با توجه به پیش‌بینی کثرت متقاضیان،‌پذیرفته شدگان به ترتیب اولویت مشخص و اسامی آنان از طریق ارسال پیام کوتاه و رایانامه اعلام می‌شود. 

معاون اجرایی مسجد دانشگاه تهران اذعان داشت: پس از ثبت نام اولیه، ستاد اعتکاف افراد حائز اولویت را مشخص کرده و از افراد برای شرکت در اعتکاف به عمل می‌آورد که معتکفین در این مرحله باید با استفاده از ایمیل و کد ملی خود از طریق بخش ورود کاربران وارد ناحیه کاربری خود شده و عکس پرسنلی، عکس کارت دانشجویی یا کارت پرسنلی را بارگذاری کرده و وجه مربوط را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای خادم شدن نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی نیست، تصریح کرد: افراد، پس از ارسال مدارک و پرداخت هزینه اعتکاف منتظر تائید مدارک ارسالی خود باشند و پس از تائید با مراجعه به همین صفحه اطلاعات کاربری خود وارد سامانه شده و پرینت کارت شرکت در اعتکاف خود را دریافت کنند. 

بازیار خاطر نشان کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف تا 17 فروردین ماه تمدید شده و همچنین زمان برگزاری اعتکاف از 2 تا 4 اردیبهشت 1395 (پنجشنبه ، جمعه و شنبه ) است. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
بسیار عالی و مفید بود . با تشکر
آخرین اخبار