در گفت و گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران

شهربازی برازجان فاقد استاندارد/ سودجویی به قیمت جان افراد

رییس سازمان استاندارد استان بوشهر گفت:سود جویی مالک شهربازی فاقد استاندارد،جان یک مادر 35 ساله را گرفت.

شهربازی برازجان فاقد استاندارد/ سودجویی به قیمت جان افرادمحمد رحیم بهره مند، رییس سازمان استاندارد استان بوشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حادثه شهر بازی برازجان گفت:پیش از ایام نوروز این پارک توسط سازمان استاندارد پلمپ شده بوده است.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز مالک این شهربازی برای کسب سود بیشتر به صورت خودسرانه اقدام به فک پلمپ  و استفاده از دستگاه چرخ و فلک کرده است. برای تعمیرات مجوز فک پلمپ گرفته و غیر مجاز فعالیت می کرد.

وی افزود: سازمان استاندارد بوشهر بارها فاقد استاندارد بودن شهر بازی را کتبا متذکر شده بوده است.

رییس سازمان استاندارد بوشهر خاطر نشان کرد: مالک به دلیل نداشتن استاندارد های لازم اجازه بهره برداری از وسایل شهره بازی را نداشته است و حتی در این خصوص تعهد عدم بهره برداری هم امضا کرده بود.

شایان ذکر است روز گذشته زن 35 ساله اهل برازجان  به همراه فرزند چهارساله اش  که  برای تفریح به شهربازی پارک آزادی این شهر رفته و سوار چرخ و فلک این شهربازی کوچک شدند که دقایقی بعد واگن حامل  این مادر و فرزند واژگون شد  مادر 35 سال هدر دم جان باخت و کودک چهارساله از ناحیه سر به شدت مجروح شد  که به بیمارستان شهید گنجی این شهر منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار