افزایش280 كیلومتری خطوط مترو تا 20 ماه آینده /رویكرد اصلی شهرداری مسائل اجتماعی است

شهردار تهران گفت:مصمم هستیم در بیست ماه باقی مانده از دوران مدیریت این دوره شهرداری ،احداث خطوط مترو را به 280 كیلومتر افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمد باقر قالیباف شهردار تهران در آیین تجلیل از بانوان موفق و فعال محلات شهر تهران كه امروز( دوشنبه) برگزار شد با بیان این‌كه رویكرد اصلی شهرداری تهران مسائل و آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت:بر همین اساس در تلاش هستیم شهرداری تهران از یك سازمان خدماتی به یك نهاد اجتماعی تبدیل شود.

وی با بیان این‌كه دولت هایی كه تا كنون روی كار آمدند تنها از توسعه اقتصادی و فرهنگی حمایت كردند، گفت:در همین راستا می توان بیان كرد كه عدم توجه به مسائل اجتماعی یكی از غفلت های موجود در كشور محسوب می شود.

شهردار تهران با بیان این‌كه  سال 95 اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است، بیان كرد:هرچند گره ی اقتصادی در كشور وجود دارد اما قطعا این شعار درصورتی محقق می شود كه رویكرد توجه به مسائل اجتماعی در كشور محقق شود.

قالیباف اضافه كرد:در زمان افتتاح مترو مهرآباد كه اوج همكاری دولت و شهرداری در آن بازه زمانی 20 ساله بود بالغ بر 80 كیلومتر مترو احداث شد.

وی ادامه داد:این درحالی است كه در 10 سال گذشته بالغ بر 100 كیلومتر مترو احداث شد و در حال حاضر در تلاش هستیم این میزان را در مدت زمان 20 ماهه باقی مانده از دوران مدیریت فعلی شهرداری به 280 كیلومتر افزایش دهیم.

شهردار تهران با اشاره به این‌كه 555 كیلومتر بزرگراه در تهران وجود دارد، اظهار داشت:نزدیك به 300 كیلومتر از این میزان در ده سال اخیر ساخته و مابقی در طول تاریخ بلدیه احداث شده است هرچند این مسائل كار اصلی شهرداری نیست و توسعه اجتماعی در اولویت برنامه ریزی های ما قرار دارد.

وی با بیان این‌كه مقیاس شهرداری باید یك به یك باشد و در میان مردم نفوذ كند، گفت:در صدد هستیم  ارتباط شهرداری با مردم به صورت چهره به چهره صورت گیرد و ارتباط از طریق فضای مجازی و رسانه ها در مراحل بعدی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار