خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: اردوی آماده‌سازی تنیسورهای قم برای حضور موفق و باانگیزه در رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا از روزهای آغازین اردیبهشت ماه دوره جدید خود را پیش‌ رو دارد و بر همین اساس تنیسورهای قم به دنبال کسب شرایط مطلوب و حضور موفق در این مسابقات هستند.
 
خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: برگزاری دیدارهای هفته نخست رقابت‌های سال 2016 تور تنیس آسیا که ویژه تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال به انجام می‌رسد، تنیسورهای قم راهی اصفهان شدند و یک اردوی مشترک با تنیس‌بازان اصفهانی‌ خود داشتند
 
وی افزود: اردوی تمرینی مشترک بین تنیس‌بازان قم و اصفهان با هدف حضور در بازی‌های آسیایی، نقش مهمی در آماده‌سازی تنیسورهای ما داشت.
 
خاتمی اظهارکرد: تعداد 9 بازیکن مستعد تنیس قم در این اردو حضور داشتند و یقینا در این دوره بازیکنان ما با انگیزه بالا و آمادگی بیشتری مقابل حریفان شرکت‌کننده در رقابت‌های هفته نخست فصل 2016 مسابقات تور تنیس آسیا قرار بگیرند.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز کرد: سینا  یوسف‌زاده، محمد یوسف‌زاده، مهدی آدابی، علی سیدصالحی، ‌محمد نیکوسخن، سینا موسوی، معین طاهری، صدرا وزیری و طاها وزیری اعضای تیم تنیس قم در تور تنیس آسیا محسوب می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب و به مدت یک هفته برگزار می‌شود و تنیسورها در دو بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند و تنیسورها تا روز آغاز مسابقات می‌توانند برای حضور در این جام ثبت نام کنند.
 
در پایان خاطر نشان کرد: تنیسورهای مستعد و آینده‌دار قم بعد از بازگشت از اردوی مشترک با حریفان اصفهانی خود، بلافاصله این تمرینات را در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ادامه دادند تا روند آماده‌سازی آنها با وقفه مواجه نشود.
 
انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار