در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رانندگان تاکسی برای تبدیل بیمه انفرادی از امروز اقدام کنند

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: رانندگان تاکسی درون شهری از امروز می توانند برای تبدیل بیمه خود از گروهی به انفرادی اقدام کنند.

ارائه درخواست حق بیمه تاکسی رانان به انفرادی از امروزسیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: رانندگان تاکسی درون شهری که دارای قرارداد بیمه فعال با سازمان تامین اجتماعی هستند می توانند از امروز برای تبدیل بیمه خود از گروهی به انفرادی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال رانندگان تاکسی و تسریع در پرداخت حق بیمه بیمه شدگان، شعب سازمان تامین اجتماعی و کارگزاری های رسمی در سراسر کشور ، از پذیرش لیست پرداخت حق بیمه به صورت گروهی از اول تیرماه سال جاری خودداری کرده و این افراد مکلفند قبل از انقضای مهلت مذکور از امروز نسبت به تبدیل بیمه خود اقدام کنند.

نصیری ادامه داد: متقاضیان برای ارائه درخواست تبدیل وضعیت از گروهی به انفرادی، باید به شعبه پرداخت کننده حق بیمه مراجعه کنند.

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: متفاضیان پس از ارائه درخواست و تبدیل وضعیت، با رعایت ماده 39 قانون تامین اجتماعی حق بیمه خود را بصورت ماهانه پرداخت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
با عرض سلام و ادب آقایون میگن به منظور رفاه حال رانندگان تاکسی؛ آقا ما با شرکت های تعاونی تاکسیرانی و اتحادیه هامون راحت تر هستیم مبلغی هم که به شرکت های خودمون از بابت کارمزد میدیم اونها هم به ما خدمات رسانی می کنندو پیگیر حل مشکلات رانندگان می باشند وقتی یه شرکتی توی تهران یه خلافی می کنه چرا دودش به چشم دیگران میره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
با سلام آقا این وسط تکلیف شرکت های تعاونی تاکسیرانی که کارگزار بیمه رانندگان و مسئول معرفی رانندگان هستند چه می شود؟ رانندگان تاکسی در شهرهای دیگر بغیر از تهران از شرکت های تعاونی کارگزار راضی هستند. یک شرکت خصوصی کارگزار در تهران یک اشتباهی کرده تاوان آنرا شهرهای دیگر و رانندگان باید بپردازند.
آخرین اخبار