لرستان؛

کشف و ضبط 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از کشف و ضبط پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی احمدی تبار از توقیف یک دستگاه كانتینر و كشف ۹ هزار و ۲۴۵ عدد انواع ظروف آشپزخانه به ارزش پنج میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.
وی گفت: ماموران  اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز  پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی  استان در راستای اجرای طرح ها، تشدید اقدامات كنترلی، مبارزه با  ورود و خروج كالای قاچاق و نا امن ساختن بستر ارتكاب جرم در حین كنترل خودروهای عبوری در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک به  یك دستگاه  كامیون كشنده كانتینر مظنون و آن را توقیف كردند.
جانشین فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه خاطر نشان كرد: در بازرسی از محموله توقیفی مشخص شد خودرو حامل بار ظروف آشپزخانه  با مارک خارجی  به تعداد ۹ هزار و ۲۴۵ است.
سرهنگ احمدی تبار با بیان اینكه اسناد مثبته گمركی ارائه شده با محموله مكشوفه و سامانه گمركی مغایرت داشته گفت: این محموله قاچاق كشف شده  از استان های جنوبی به مقصد  تهران بارگیری شده بود.
وی  ارزش ریالی محموله مكشوفه قاچاق را پنج میلیارد ریال برآوردكرد و افزود: در این راستا راننده متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی  با پرونده متشكله راهی مراجع قضایی شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، ضبط ، میلیارد ، توقیف ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.