لرستان؛

پرداخت مستمری ۲۳ هزار خانوار کمیته امداد خرم اباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم آباد از پرداخت مستمری تامین اجتماعی به ۲۳ هزار سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدولی حیدروند از خروج بیش از ۲۳ هزار سرپرست خانوار خرم آبادی از چرخه حمایت این نهاد با معرفی به سازمان تامین اجتماعی به منظور استفاده از مزایای بیمه بازنشستگی، مستمری و خروج از حمایت این نهاد خبر داد.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های کاری و اولویت دار کمیته امداد در بخش حمایت اجتماعی، واریز حق بیمه سرپرستان خانوار تحت حمایت از سوی این نهاد به سازمان تامین اجتماعی است گفت: با این اقدام این خانوار در زمانی تعیین شده و رسیدن به سن بازنشستگی از حمایت امداد خارج و از سازمان تامین اجتماعی ماهیانه حقوق مستمری دریافت می کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم آباد با بیان اینکه واحد بهداشت و درمان این شهرستان درسال گذشته توانسته تعداد ۱۹ هزار و ۷۰۲ کارت درمانی صادر و پس از تایید اعتبار تحویل مددجویان شهری دهد بیان داشت: همچنین تعداد ۹۷ بیمار زمین گیر و صعب العلاج شناسایی و ماهیانه با واریز مبلغ یک میلیون ریال به حساب آنها بابت حق مراقبت و نگهداری به آنها خدمات ارائه شده است.
حیدروند با بیان اینکه این نهاد در بخش بهبود تغذیه کودکان و صدور بن تغذیه درسال گذشته نیز توانسته تعداد هزار و ۵۳۷ نفر را شناسایی و پس از تشکیل پرونده و هماهنگی لازم با مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد بن تغذیه تحویل این خانوارها دهد افزود: از این هزار و ۲۰۳ کودک شهری و روستای تحت حمایت این نهاد و تعداد ۳۳۴ کودک شهری و روستایی غیر تحت حمایت از این مزایا بهره مند شدند.
وی در پایان با اشاره به حمایت های چشمگیر خیرین در سال گذشته تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته دو نفر از خیرین نیکوکار خرم آبادی در یک عمل خداپسندانه و تلاش همکاران مشارکتهای مردمی منطقه دو با واریز مبلغ ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توانستند دو نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کنند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.