پاروزنان روئینگ در مسابقه غیر رسمی مدال‌ها را درو کردند!

قایقران روئینگ ساحلی در اردوی برون مرزی در تست گیری از میان 7 کشور مدال‌ها را درو کردند!!

پاروزنان روئینگ در مسابقه غیر رسمی مدال‌ها را درو کردند!به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاروزنان روئینگ ساحلی که به منظور حضور در اردویی برون مرزی به ویتنام رفته بودند برای اولین بار تجربه حضور در تمرینات این رشته را کسب کردند.
 
روئینگ ساحلی یکی از رشته‌های زیرمجموعه روئینگ است که امسال در بازی های آسیایی برگزار خواهد شد.در اردویی که پاروزنان روئینگ ساحلی در ویتنام زده بودند ورزشکاران 7 کشور دیگر از جمله هنگ کنگ و ویتنام نیز حضور داشتند.
 
در این خصوص با طاهر کبوتری مربی تیم ملی روئینگ مصاحبه ای انجام دادیم که وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام تمرینات در ویتنام تصمیم گرفته شد تا رقابتی برای ورزشکاران 7 کشور برگزار شود و میزان پیشرفتشان بررسی شود و این رقابت غیر رسمی انجام شد اما در نهایت پسران و دختران تیم ما 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 برنز کسب کردند که این اتفاق بسیار امیدوار کننده بود و امیدوارم در رقابت‌های آسیایی حداقل 6 مدال به دست آوریم.
 
وی افزود: این مسابقه به منظور میزان آمادگی پاروزنان 7 کشور اجرا شد و تیم‌ها سنجیده شدند و از کشور ما در بخش مردان 5 پاروزن با سه قایق و تیم بانوان نیز به همین ترتیب شرکت کردند.
 
کبوتری در ادامه تصریح کرد: بازی های ساحلی آسیایی اواخر شهریور ماه در ویتنام آغاز خواهد شد و این اردو باعث شد تا پاروزنانمان آشنایی با شرایط آب و هوا و مکان مسابقات پیدا کنند.
 
وی در خصوص مسابقاتی که در سال جدید پیش رو دارند یادآور شد: مسابقات آسیایی بزرگسالان اواخر شهریور در چین برگزار می شود سپس مسابقات جوانان را 2 آبان در تایلند خواهیم داشت پس از آن رقابت‌های کاپ آسیایی برگزار می‌شود.
 
کبوتری در ادامه تاکید کرد:در حال حاضر اردوی 15 روزه‌ای در مریوان داریم که با 12 پاروزن تمرینات انجام می شود اما در برنامه ریزی های آینده تعداد پاروزنان افزایش می یابد.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار