امیر شقاقی: بانوان معترض قایقرانی به اردو بازگشتند

نایب رییس بانوان قایقرانی گفت: قایقرانانی که در اعتراض به حضور مربی ایرانی تمرینات را ترک کرده بودند، پس از 3 ماه به اردوی تیم ملی بازگشتند.

فرحناز امیرشقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پس از کشمش هایی که چند بانوی قایقران تیم ملی آبهای آرام بر سر تغییر مربی ایجاد کرده بودند، پس از 3 ماه چند نفر از آنها به اردوی تدارکاتی تیم ملی بازگشتند.

وی تصریح کرد: هدیه کاظمی وارد اردوی تیم ملی شد اما آرزو حکیمی به خاطر آسیب دیدگی دستش نمی تواند به تمرینات باز گردد اما او هم از جمع معترضان بیرون آمده است.

امیر شقاقی در ادامه تصریح کرد: تیم بانوان آبهای آرام با 22 پارو زن زیر نظر سیما عروجی و عصر جلیلیان در حال تمرین هستند و برای رقابت های قهرمانی جوانان و مسابقات زیر 23 سال آماده می شوند.
 
وی در خصوص سایر معترضان و وضعیت تمرینشان یاد آور شد: صحبت معترضان غیر منطقی بود، زیرا 6 سال به خواست آنها عمل کردیم اما باید با این مسئله کنار می آمدند زیرا مربی خارجی نمی توانست عملکرد تیم را چندان تغییر بدهد و زمانی که دیدند از تمرین عقب می مانند مجبور شدند به تیم بازگردند.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار