طرح رژیم صهیونیستی برای اسکان 70 هزار شهرک نشین در رام اللّه

پایگاه اینترنتی پالینفو از طرح رژیم صهیونیستی برای اسکان هفتاد هزار شهرک نشین در شهرک های شرق رام الله تا سال 2040 خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پالینفو، « ییش دین» که یک سازمان حقوقی صهیونیستی است و در زمینه شهرکسازی و تجاوزات اشغالگرانه فعالیت می کند، اعلام کرد مقامات رژیم صهیونیستی روی طرح جدیدی برای ساخت و ساز در شهرک صهیونیست نشین «مخماش مزارح» فعالیت می کنند.

این سازمان روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد این طرح با هدف تبدیل شهرک های صهیونیست نشین «معالیه مخماش» ، «ریمونیم» ، «بساجوت» و «کوخاف یئیر» که در زمین های فلسطینیان در شرق شهر رام الله ساخته شده اند به «منطقه مسکونی» است.

این طرح شامل اسکان حدود هفتاد و هفت هزار شهرک نشین در این منطقه مسکونی تا سال 2040 است. این بیانیه افزود  همین طرح سعی دارد به خانه هایی که به صورت غیر قانونی در(کانون مسکونی)  «متسبیه دانی» ساخته شده اند، مشروعیت بخشد.

گفته می شود براساس اداره آمار مرکزی رژیم صهیونیستی، هم اکنون شش هزار نفر در چهار شهرک صهیونیست نشین «معالیه مخماش» ، «ریمونیم» ، «بساجوت» و «کوخاف یئیر» و کانون مسکونی «متسبیه دانی» سکونت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار