آقامعلم و حل معادله دو مجهولی سایپا

پس از جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه سایپا ادامه فعالیت جلالی به بحث اصلی نارنجی پوشان تبدیل شده و در این میان شایعاتی پیرامون اختلاف نظر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا تهران در  هفته های اخیر لیگ برتر جلسه روز گذشته اعضای هیئت مدیره این باشگاه با حاشیه های مختلفی در خصوص ادامه فعالیت مجید جلالی سرمربی این تیم همراه شد.
 
خبری که از جلسه دیروز مدیران باشگاه سایپا  در رسانه ها منعکس شد این بود که قرار است اعضای هیئت مدیره نشستی را پیش از تمرین چهارشنبه نارنجی پوشان با کادرفنی و بازیکنان برگزار کنند.

بلافاصله با رسانه ای شدن خبر این نشست برخی رسانه ها صحبت از تغییر در کادر فنی خودروسازان به میان آورده و حتی بحث جایگزینی ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا به جای جلالی را مطرح کردند که این شایعات از سوی ولی رعیت رئیس هیئت مدیره باشگاه تکذیب شد.
 
صبح امروز نیز برخی رسانه ها صحبت از اختلاف نظر شدید اعضای هیئت مدیره و بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه برای کنار گذاشتن جلالی کردند، با این وجود مدیرعامل نارنجی پوشان پایتخت این موضوع را تکذیب و اعلام کرد: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سایپا برای ادامه فعالیت مجید جلالی در این تیم وحدت نظر دارند و من هیچ خبری از برکناری یا استعفای جلالی ندارم، پیش از تمرین چهارشنبه نیز همراه با اعضای هیئت مدیره برای حمایت از کادرفنی و بازیکنان سایپا جلسه ای را با آن ها برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار