جلالی: ذوالفقاری درباره تیم خود نظر بدهد!/ آندو به سیاه‌‎جامگان می‌رسد

سرمربی تیم سایپا با تاکید بر اینکه سرپرست تراکتورسازی فقط باید درباره تیم خود نظر بدهد، از رسیدن آندو به دیدار با سیاه‌جامگان خبر داد.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره  نتیجه نگرفتن تیم  سایپا در هفته های اخیر لیگ اظهار کرد :این که تیم ما در هفته های اخیر در نتیجه گیری تا حدودی ضعیف عمل کرده غیر قابل کتمان است اما آسیب دیدگی متوالی چند بازیکن تاثیرگذار و مشکلات تاکتیکی چون بی دقتی در زدن ضربات آخر و ارسال پاس های نهایی در این امر تاثیر زیادی داشته است.
 
وی افزود: در تلاشیم با رفع مشکلات تاکتیکی  در تمرینات و رفع آسیب دیدگی بازیکنان،خود را به رتبه های بالای جدول نزدیک کنیم. دیدار با صبا می تواند به شروع مناسبی برای بازگشت سایپا به دوران خوب در نتیجه گیری تبدیل شود.
 
سرمربی سایپا ادامه داد:البته باید بگویم تیم ما نسبت به همین برهه زمانی در نیم فصل نخست لیگ فقط 2 امتیاز کمتر گرفته و حتم دارم در6 بازی آتی می توانیم خود را به جمع مدعیان نزدیک کنیم و با کسب سهمیه آسیا به هدف خود در لیگ برتر دست یابیم.
 
جلالی درباره این که گفته می شود پست هافبک دفاعی سایپا که با وجود جواد نکونام و ابراهیم صادقی در نیم فصل نخست به نقطه قوت این تیم تبدیل شده بود در دیدار با تراکتورسازی از کارایی چندانی برخوردار نبود،توضیح داد:ما در این دیدار ابراهیم صادقی و آندرانیک تیموریان را در اختیار نداشتیم اما محمد سلطانی مهر و ماهان رحمانی با وجود جوانی در بازی با تراکتور وظایفی که کادر فنی به آن ها سپرده بود را به شکل خوبی انجام دادند.با اضافه شدن صادقی و مشکل پور در دیدار با صبا مشکلات ما کاهش خواهد یافت.
 
وی در خصوص اظهارات ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی پس از این دیدار اظهار کرد: بهتر است ذوالفقاری تنها درباره تیم خود نظر دهد و در مورد دستیاران من اظهارنظر نکند.من پس از سال ها مربی گری می دانم از چه مربیانی و با کدام رزومه کاری در کنار خود استفاده کنم. دامن زدن به حواشی پس از این دیدار به سود دوتیم نیست.  
 
سرمربی سایپا در خصوص زمان بازگشت آندرانیک تیموریان به ترکیب سایپا گفت:با تلاش کادر پزشکی باشگاه آندو از دیدار با سیاه جامگان در ترکیب سایپا قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جلالی ، ذوالفقاری ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار