ذوالفقاری: برد مقابل ذوب آهن، تراکتور را به قهرمانی نزدیک می کند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی برابر ذوب آهن از اهمیت زیادی برخوردار است و با برد مقابل این تیم گامی به سوی قهرمانی بر می داریم .

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره دیدار با ذوب آهن از هفته بیست وپنجم لیگ برتر اظهار کرد: بازی با ذوب آهن از اهمیت زیادی برخوردار است و برای تراکتور حکم 6 امتیاز را دارد چرا که با برد مقابل این تیم ضمن کسب سه امتیاز گامی به سوی قهرمانی برمی داریم .
 
وی در ادامه افزود: ذوب آهن از تیم های قدرتمند لیگ است و برای برد به میدان می آید، این تیم کادرفنی خوبی دارد که از هوش سرشار و جوانی برخورداراست اما تراکتور نیز با نتایج درخشانی که گرفته است با روحیه در برابر این تیم صف آرایی می کند.

ذوالفقاری گفت: با توجه به شرایط جدول در هفته بیست و پنجم لیگ این قول را می دهم که تراکتور با برد جایگاه همیشگی خود را به دست می آورد.
 
سرپرست تیم فوتبال با اشاره به تعداد کم بازی ها تا پایان لیگ و برنامه های تیم برای رسیدن به موفقیت گفت: اکنون نمی توان برنامه خاصی را پیش بینی کرد باید بازی به بازی پیش رفت تا با پشت سر گذاشتن هر دیدار برنامه مدونی با هدف موفقیت تنظیم شود که البته نیاز به موافقت کادرفنی هم دارد.
 
** درایت قلعه نویی باعث برد تراکتور شده است

وی درباره بازی با پاختاکور گفت: با توجه به اینکه نتیجه لازم را در بازی رفت نگرفته بودیم و همچنین بازی های پیش رو با نماینده گان عربستان به برد در این بازی نیاز مبرم داشتیم و با 9 امتیاز را ه صعود تراکتورهموار شد و امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد.
 
ذوالفقاری ادامه داد: تدابیرقلعه نویی باعث برد دراین دیدار شد و تراکتور را به جایگاه واقعی خود در آسیا رساند ، برد برابر پاختاکور روحیه تیم را از هر لحاظ بالا برد چرا که ضمن صعود تیم با روحیه برابر نمایندگان عربستانی به میدان می رویم.
 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی یاد آورشد: امیدوارم که روند روبه رشد تراکتورسازی به هدف کسب قهرمانی و موفقیت در آسیا همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار