ذوالفقاری: پس از بازی ملوان پیگیر موضوع الهلال خواهیم بود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:این اولین باری نیست که عربستانی‌ها کارشکنی می کنند و ما پس از بازی با ملوان پیگیر موضوع الهلال عربستان خواهیم بود.

ذوالفقاری: پس از بازی ملوان پیگیر موضوع الهلال خواهیم بودایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اعتراض تیم فوتبال الهلال عربستان مبنی بر حضور نیافتن در هتل محل اقامت خودشان در عمان اظهار کرد: این اولین بار نیست که عربستانی‌ها کار شکنی می کنند گرچه در جریان کامل موضوع نیستم و بیشتر متمرکز بازی با ملوان هستیم اما پس از بازی با این تیم پیگیر موضوع الهلال عربستان خواهیم بود.
 
وی در ادامه افزود: ما پنج شنبه جاری با تیم فوتبال ملوان در تبریز بازی برگزار می کنیم و همه فکر و تمرکز ما منوط به برد در این بازی و کسب سهمیه است.
 
ذوالفقاری در پاسخ به سوالی که آیا با توجه به سه بازی باقیمانده لیگ برتر سهمیه کسب خواهید کرد عنوان کرد:اگر ما بتوانیم در این سه بازی امتیازات کامل را کسب کنیم می توانیم سهمیه آسیا را به دست‌آوریم.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی با سیاه جامگان تصریح کرد: در واقع ما نیمه اول بهتر از حریف بازی کردیم و موفق به گلزنی هم شدیم اما پس از پنالتی که به ضرر تراکتور اعلام شد ورق برگشت و ما شکست را متحمل شدیم شما می دانید سیاه‌جامگان برای بقاء در لیگ برتر تلاش می کرد و این کار ما را سخت کرده بود.
 
وی درباره داروی قضاوت بازی با سیاه‌جامگان گفت:در هر بازی داور اشتباهات خاص خود را دارد و ما باید بهتر بازی کنیم و ضعف بازی خود را به داور ارتباط ندهیم. سیاه‌جامگان برای سقوط نکردن آمده بود و هر کاری که می خواست سر تیم تراکتور اجرایی کرد.
 
ذوالفقاری در مورد اعتراضات درون زمین فوتبال عنوان کرد: در ایران این نوع اعتراضات زیاد است که داخل زمین چمن رخ می دهد اما پس از بازی با نامه نگاری اعتراض صورت می گیرد که پاسخی هم دریافت نمی‌کند.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز درباره اینکه چرا در مقابل تیم الهلال با قدرت ودر مقابل سیاه‌جامگان نتیجه کسب نکردید گفت:بازی های لیگ با بازی های آسیا تفاوت زیادی دارد و خستگی بازیکنان ما واقعا مفرط بود و بازیکنان نمی‌توانستند بازی کنند ما ریکاوری نکرده بودیم و در مقابل سیاه جامگان با خستگی به میدان رفتیم اشتباهات ما زیاد بود و مسافرت های ما طولانی و فشرده برگزار شد بازی در مقابل الهلال بسیار متفاوتر از بازی‌های داخلی‌ست و نمی‌توان آن را مقایسه کرد شما می دانید هیچ حریفی در لیگ برتر ضعیف نیست و تراکتور در دو جبهه می‌جنگد و با توجه به اینکه ما 25 بازیکن داریم و از این 25 بازیکن ممکن است 2 یا 3 نفر مصدوم یا محروم باشند دستمان برای بازیکن جدید و تازه نفس بسته است.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تراکتورسازی با برد در سه بازی باقیمانده ضمن کسب سهمیه و شاد کردن دل هواداران تبریزی در آسیا نیز بدرخشد و نماینده خوبی برای فوتبال آذربایجان باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تيم تراكتور نماينده خوب براي فوتبال ايران ميباشد و نه تنها آذربايجان
آخرین اخبار