تحویل شهرآفتاب به برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران در هفته آینده

محسن ترک آبادی از تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در هفته آینده به برگزار کنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از آغاز تبلیغات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ایستگاه های منتهی به شهرآفتاب و مدیرعامل شرکت سرمایه داری و مشارکت مردمی شهرداری تهران تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خبر دادند.
 
آغاز تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران در ایستگاه های مترو
محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از آغاز تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ایستگاه های منتهی به شهرآفتاب خبر داد.
 
محمد صائبی درباره تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه ها و قطارهای مترو گفت: با توجه به اینکه هرساله معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران تبلیغات و معرفی کتاب نمایشگاه کتاب تهران را در داخل ایستگاه ها در برنامه کاری خود دارد، امسال نیز تبلیغات در ایستگاه های منتهی به شهرآفتاب آغاز شده است. 

وی همچنین افزود: به محض افتتاح ایستگاه شهر آفتاب، تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه و قطارها آغاز خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را در ایستگاه های انتهایی خط 1 از دیگر تبلیغات معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران ر این راستا اعلام کرد.
 
تحویل شهرآفتاب به برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران در هفته آینده 
مدیرعامل شرکت سرمایه داری و مشارکت مردمی شهرداری تهران از تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته آینده به برگزار کنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
 
محسن ترک آبادی درباره تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب به نمایشگاه کتاب تهران، گفت: مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برابر زمان بندی اولیه نمایشگاه کتاب تهران آماده بهره برداری است و تا هفته آینده در اختیار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل های نشر جهت برگزاری نمایشگاه کتاب قرار می گیرد.
 
وی افزود: مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برابر زمان بندی اولیه جهت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در دو فاز انجام شد که فاز اول آن به اتمام رسیده است و فاز دوم آن نیز هفته آینده به پایان می رسد و تحویل برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران می شود.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار