ساری،

پایان رویا در بابل

محمد علی طالبی پایان رویاها را در بابل کلید زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نویسنده و کارگردان سینمای کشور گفت : پس از سریال پایتخت ، کار این فیلم سینمایی را بصورت رسمی و با حضور حاجیان زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور دیروز در ارتفاعات جنگل بابلکنار آغاز کرد.

طالبی افزود : پایان رویاها، زندگی کودکی را به تصویر می کشد که در مقطعی از عمرش نابینا می شود اما با تلاش خانواده بینایی اش را بدست می آورد و روی پای خود می ایستد.

وی با بیان اینکه قرار است تصویر برداری بخش قابل توجهی از این فیلم را که لوکیشن آن در پارک جنگلی بزچفت و خلیلکلای بندپی شرقی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران است در 45 روز به پایان برسد گفت : این فیلم شهریور امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اکران می شود.

وی افزود : در این فیلم که تهیه کنندگی آن با مدیریت امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی گفت : شماری از بازیگران حرفه ای سینمای ایران مازندران و گیلان نقش آفرینی می کنند.

محمد علی طالبی آثاری شامل سریال گل پامچال و فیلم های چکمه ؛ برنده جایزه گلدن گیت از سی و هفتمین دوره فستیوال سانفرانسیسکو و جایزه تماشاگران فستیوال وین و فیلم طلای فستیوال هندوستان ، فیلم باد و مه برنده جایزه سینمای عدالت و همبستگی شصت و یکمین دوره فستیوال فیلم برلین در سال 2011 ، تیک تاک برنده جایزه دوازدهمین دوره جشنواره کودکان و نوجوانان شیکاگو ، کیسه برنج و تو ؛آزادی برنده جوایز متعدد بین المللی از جشنواره های کودکان و نوجوانان داخلی و خارجی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، پایان ، رویا ، بابل ، کلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.