کرمان؛

دالتون ها در کرمان/ دستگیری سه برادر سارق

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري سه برادر سارق و کشف چهار فقره سرقت اماکن خصوصي در بخش شهداد کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصي در بخش انتظامي شهداد کرمان دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 33 اين بخش قرار گرفت.

وي با اشاره به انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي افزود: روز گذشته ماموران انتظامي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي يک نفر را شناسايي و پس از دستگيري وي را به منظور بازجويي به کلانتري انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان اظهار کرد: متهم در بازجوئي هاي انجام شده از سوي ماموران انتظامي با همدستي دو نفر ديگر از برادرانش به چهار فقره سرقت شامل يک مورد سرقت اموال کارگاه مصالح ساختماني دو فقره سرقت منزل و يک فقره سرقت از باغات کشاورزي اعتراف کرد.

روانبخش خاطرنشان کرد: مأموران کلانتري33 شهداد طي يک عمليات، همدستان وي را نيز در مخفيگاهشان دستگير وبراي بازجويي به مقر پليس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسي از مخفيگاه سارقان کليه اموال مسروقه کشف و تحويل مالباختگان و متهمان نيز پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار