اینستاگردی(194)؛

نوجوانی های سردار سلیمانی/ پست عرفانی آزاده نامداری/ چایی بی نظیر حدیث میرامینی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های هنرمندان و ورزشکاران  را که با تبریک سال نو به روز شده اند در اختیار شما کاربران قرار دهد.

نجم الدین شریعتی مجری برنامه "سمت خدا" در صفحه اینستاگرام خود با توجه با سالروز شهادت مرتضی آوینی نوشت: با بهاران روزی نو می­رسد و ما همچنان چشم به راه روزگاری نو!اکنون که جهان وجهانیان مرده اندآیا وقت آن نرسیده است که مسیحای موعود سررسد؟ویحی الارض بعدموتها..

اینستاگردی

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار تصوویری از نوجوانی وی به روز شد.

اینستاگردی


حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصر ديروز، توفيق و سعادت داشتم تا سري به بخش پاريز، در ٦٠ كيلومتري رفسنجان بزنم و با خانواده شهيد والامقام، الله دادي ديدار كنم . .شهيد مدافع حرمي كه دي ماه ٩٣ در حمله موشكي بالگردهاي ارتش رژيم صهيونيستي، در جنوب سوريه با چند تن ديگر از هم رزمانش به شهادت رسيد.
دقايقي از خاطراتم با سردار عزيز گفتم و از همسر مكرمه شان شنيدم، كه گفت: سردار بي قرار و دلتنگ ياران شهيدش در دفاع مقدس و نبرد شام بود، و بارها به درگاه الهي استغاثه مي كرد و طلب شهادت داشت.
مي گفت كه بدون شك، برات شهادتشان را در اربعين گرفت. مي گفت: اخرين مرخصيش متفاوت تر از هميشه بود و گويي به قلب و روحش الهام شده بود كه گاه رفتن و پر كشيدن است. اين را هم بدانيد خوب است كه سردار الله دادي، بارها و بارها چندين پُست و مقام و سمت دولتي و حتي استاندار شدن را رد كرده بود و با همان روحيه خاكي و لبخند هميشگيش، مدتها در سوريه حضور يافت، تا به فيض عظما رسيد .روحمان با يادشان شاد، و خوشا به حالشان و بدا بحالم .

اینستاگردی

هومن برقنورد صفحه اینستاگرام خود را با پست زیر و دادن سلام به روز کرد.

اینستاگردی


نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ادمهايي با روح بزرگ قامتشان بلندنتر نيست خانه شان بزرگتر نيست ثروتشان بيشتر نيست انها قلبي وسيع ونگاهي مرتفع دارند قلبتان به وسعت اسمان.روزتان پر از نگاه خدا عزيزان.

اینستاگردی


آزاده نامداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خدايا ازمن بگير،هرآنچه تورا ازمن ميگيرد.پ.ن.جزتويي نيست.

اینستاگردی

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نوامبر 1952در نخستين مصاحبه عمومي اش پس از انتخاب شدن به سمت رئیس جمهور آمریکا گفت: گمان نمي كنم منطقه اي مهمتر از ايران روي نقشه جغرافيايي جهان وجود داشته باشد. ايران؛ داراي نفت است و هم در چهار راه جهان واقع شده است [حايل ميان قدرت هاي مطرح].
آيزنهاور در این مصاحبه افزوده بود: اگر روزگاري ايران و شوروي با هم كنار آيند، كره زمين جاي امني براي غرب (كشورهاي عضو ناتو) نخواهد بود. همچنین نباید وضعیتی پیش آید که ایران به گذشته دور خود بازگردد و یک قدرت نظامی شود. وای به وقتی که میلیتاریسم ایرانی زنده شود؛ بروید تاریخ این کشوررا بخوانید تا متوجه حرف من بشوید.
آيزنهاور نزدیک دو ماه بعد زمام امور آمريكا را به دست گرفت. در دو دهه جاری (قرن 21) مفسران غرب بارها از توجه ایران به نیروهای مسلح خود یادکرده و گفته اند که احتمال میلیتریزه شدن وجود دارد...و امروز همان روز است ترس از اتحاد ايران و روسيه و نيروهاي دفاعي قدرتمند ايران .
اگر تحريمها بخاطر ايران هسته اي بود كه برجام عملي شد .اينبار چرا باز هم صحبت تحريم است بخاطر توان دفاعي؟چرا عربستان سعودي با كشتن هزاران نفر يكبار هم تذكري به او داده نشد؟فكر ميكنم با سخنان رييس جمهور وقت آمريكا تقريبا همه متوجه اينقدر حساسيت روي توان دفاعي ايران بشوند. ختم كلام

اینستاگردی


وزیر ارتباطات محمو واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز پنجشنبه یک روز پرکار در آنکارا بود. همزمان با حضور در نشست کمیسیون همکاری مشترک به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، دیدارها و مذاکرات دو جانبه ای را برای تسریع و تسهیل مناسبات دو کشور ایران و ترکیه با وزرای ان کشور داشتم.
دیدار با مولود چاوش اوغلو وزير خارجه تركيه، بنالي يلدرم وزیر حمل و نقل و دريانوردي تركيه، جودت ایلماز وزیر توسعه و نماینده دولت ترکیه در کمیسیون مشترک، مصطفی الیتاس، وزیر اقتصاد ترکیه، آشچی وزیر گمرک و تجارت این کشور از جمله این دیدارهای دو جانبه بود. تمامی این دیدارها و مذاکرات با هدف توسعه و ایجاد فصل جدید روابط و مناسبات در حوزه های مختلف بین دو کشور همسایه و استراتژیک منطقه است.

اینستاگردی


حدیث میر امینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چاى با گل محمدى  پى نوشت:اين چاى متعلق به روناك است پى نوشت ٢:البته ناگفته نماند كه اين چاىِ بى نظير توسط نرگس درست شده استدور هم با دوستان

اینستاگردی

سید جواد رضویان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: به نام حضرت حق ؛.بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــادچـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد.تنتون سلامت ، لبتون خندون . .ياحق.

اینستاگردی




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.