بسته اینستاگردی (198)

"ترانه علیدوستی" در پشت صحنه "فروشنده"/ پنجمین شهید ارتش در سوریه /خونه اصلی بهاره رهنما

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب تصویری را از ایشان به همراه شهید منصور ستاری منتشر کرده است. شهید ستاری از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نظامی شرکت‌کننده در جنگ ایران و عراق بود. 

در این پست آمده است: رهبر معظم انقلاب و شهید ستاری در کنار اف‌۱۴.



اینستاگرام منتسب به قالیباف نوشت: جذب انسان هانباید درباره معتادان کلمه جمع آوری را به کار ببریم، بلکه باید این انسان‌ها را جذب کنیم. در این حال است که مثل مرکز بهاران منطقه ۹ حتی کسانی که به توانمندی رسیده‌اند نیز برای هر کمکی مجددا به بهاران بر می‌گردند؛ از این رو اگر به جای جمع آوری معتادان آن‌ها را جذب کنیم، به نتیجه بهتری می‌رسیم...

حسن شمشادی که هر از چند گاهی تصاویری از شهدای مدافع حرم را با کاربران به اشتراک می گذارد ، تصویری از پنجمین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرده است.

در این پست امده است: بسم رب الشهدا والصدیقین مدافع حرم، حمدالله بخشنده، در دفاع از حرمهاي مطهر و تامين امنيت ملي كشورمان، بدست تروريست هاي تكفيري، در سوریه به شهادت رسید و آسمانی شد. اين شهيد والامقام پنجمین شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه سوریه است كه خبر شهادتش تایید شد.


مرتضی طلایی عضو شورای شهر در پست خود نوشت: آقا معلم در ميان اين همه خبر و تصوير ، ديدن تصوير جاي خالی آقا معلم و غم مشهود دانش آموزان رنج كشيده اش غصه دارمان مي كند. در تاریخ ۱۶ فروردین در پی وقوع گردباد، دیوار قدیمی منزلي که جنب دبستان شهید رحیمی روستاي نوكجو از توابع روتك سيستان در نقطه صفر مرزي قرار داشت، فروریخت و حمیدرضا گنگوزهی معلم فداکار جان خود را برای نجات شاگردانش از دست داد.اگر بالگرد امداد زودتر مي رسيد شايد آقا معلم امروز در كنار همسر و دو دخترش كه يكي از آنها سندروم دان است ، حضور داشت .به احترام اين معلم و همه معلمان فداكار كشورمان تمام قد مي ايستم.


ترانه علیدوستی تصویری از خودش را به همراه شهاب حسینی به اشتراک گذاشته است.

وی در پست خود نوشت: کارگران همچنان مشغول کارند; استودیوی ضبط صدا، مربوط به فیلم "فروشنده" از اصغر فرهادی.


علی اوجی تصویری از خودش را به همراه سحر ولدبیگی و نیما فلاح و سیامک انصاری با کاربران به اشتراک گذاشته است.



بهاره رهنما در اینستاگرام خود نوشت: با استاد و بزرگتر خوب ونازنينم /عليرضا كوشك جلالي/شايد بتونم بگم اينكه تياتر خونه اصلي من شد و من آرامش و رشد رو توش پيدا كردم مديون نمايشي هستم كه در نمايش خداي كشتاراز ياسمينا رضا براي ايشون بازي كردم ، اين نمايش دوبار با بازي من يه فاصله پنج سال با كار گرداني ايشون و بازي من روي صحنه رفت و هر بار كلي به پرسوناي شخصي و كاري من كمك كرد، اقاي كوشك جلالي سال هاست شجاعانه با بيماري ام اس در مبارزه است ، براشون سلامتي و أميد و انگيزه از خداوند منان آرزو ميكنم و هميشه مديون اموزه هاشون خواهم بود.


امیر حسین رستمی تصویر یکی از سکانس های سریال شهرزاد را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

وی نوشت: عاقبت یک روزیک نفر می آیدو تمام آنهایی که رفته اند را,از یادمان, می بَرد...!


پرستو صالحی هم تصویری از خود را به همراه رامبد جوان در برنامه خندوانه منتشر کرده است.

وی نوشت: رفقا اينجا هم ميگم بياين با هم بخنديم نه به هم  ممنون از آقاي جوان براي برنامه و انرژي خوبشون كه براي لحظاتي هم كه شده مارو به شادي دعوت ميكنه  مخلصتونم.


علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس انگار پست خود را برای مخاطب خاص منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: سلام تو كه خيره ميشى يه وقتها تو چشمامممم

يا علی


عبدالله اسکندری گریمور حرفه ای سینما تصویری از فرامرز قریبیان را منتشر کرده است.

وی نوشت: اين روزها عكس ازفيلم گوزنها زياد گذاشتم حيف بود يادى از استاد فرامرزقريبيان نكنم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۷
باسلام مگه هرکس که هنرمندهرکاری دوست داره میتونه انجام بده قانون قانون ، قانون همه باید رعایت کننداگرنمیتونن تشریف ببرندخارج اینها که دارن سنگ اون وریا رو میزنن
آخرین اخبار