اینستاگردی(200)؛

غم انگیزترین سلفی جهان/ تصاویر پر احساس پژمان بازغی/ پاسخ پرویز پرستویی به شایعات

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
وزیر کشور "عبدالرضا رحمانی فضلی" در صفحه اینستاگرام خود از پیگیری مشکلات مناطق سیل زده گفت. وی با انتشار عکس زیر نوشت:  بسمه تعالی جناب آقای نجارمعاون محترم وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران سلام علیکم بارندگی اخیر نزولات جوی در برخی از مناطق کشور موجب بروز آسیب و پیش آمدن شرایط اضطراری برای هموطنان عزیزمان شده است.
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دلسوزانه شبانه روزی و اطمینان بخش تمامی عوامل موثر در مدیریت بحران پیش آمده از جمله استانداران و فرمانداران خدوم، عوامل ایثارگر سازمان هلال احمر، همکاران زحمتکش در وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی و همچنین نیروهای فداکار انتظامی و نظامی و به ویژه همکاری و بردباری و درایت مردم خوب مناطق سیل زده؛ همانگونه که پیش از این متذکر شدم لازم است با تمهیدات و اقدامات موثر تمام توان و امکانات خود را به طور ملموس، مستمر و پیگیر برای کاهش خسارات و مدیریت بحران در مناطق سیل زده و آسیب دیده به کار گیرید و با هماهنگی استانداران محترم مناطق سانحه دیده در اسرع وقت برآورد دقیقی از خسارات پیش آمده تهیه و ارائه شود و با پیگیری مداوم نسبت به جبران خسارات اقدام موثر و فوری صورت گیرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور


اینستاگردی

حسن شمشادی با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: غم انگیزترین سلفی جهان...
وداع پدریمنی بافرزندکشته شده خود دربمبارانهای آل سعود .
و مدعيان حقوق_بشر همچنان خود را به خواب زده اند!. 

اینستاگردی

پژمان بازغی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نقاشي هاي بالا، بخشي ازنمونه آثار یک هنرمند جوان، اهل اكراين، که لحظه هاي قشنگي از عشقِ بین یک پدر و دختر کوچکش رو به تصویر كشيده. 
فكر مي كنم خيلي از اين لحظه ها واست آشنا باشه حيفم اومد كه اين لحظات رو با شما شريك نباشم بسيارزيبا وپراحساسه،تقديم به شما كه اينقدر مهربان وپراحساسيد.ممنونم كه لطافت اين زيباييهارو با پست هاي غيرمرتبط برهم نميزنيد

اینستاگردی


پرویز پرستویی در صفحه ایسنتاگرامش شایعات این روز های فضای مجازی در مورد خودش و برنامه دورهمی را تکذیب کرد وگفت :سلام هموطنان عزیز،در این یکی دوروزه اخبارهایی میشنوم مبنی بر اعتراض بنده به برنامه دورهمی دوست وهنرمند عزیز مهران مدیری،خواستم بگم طبق معمول این یک شایعه بیش نیست،واگر بنده حرفی داشته باشم یا از رسانه های رسمی یا صفحه اینستاگرام خودم ،عنوان میکنم.
متاسفم برای اون دسته از کسانی که حرفهای خودشان را از زبان بنده یا سایر همکارانم عنوان میکنند.بنده خودم از بیننده های این برنامه آقای مهران مدیری عزیز هستم .وخیلی هم خود ایشان را دوست دارم.

اینستاگردی

اینستاگرام منتسب به مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی نوشت: طرح ضربتی اشتغال با استفاده از ظرفیتهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست تهیه است.25 فروردین ماه 1395 مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار نوروزی جمعی از مدیران ستادی، فرمانده و اعضاء پایگاه بسیج سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: امیدواریم با لغو تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه و سرمایه گذاری هایی که در حال انجام است، در سال 95 شاهد رشد اقتصادی مطلوب در کشور باشیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری، افزود: با توجه به اهمیت رونق اقتصادی در کشور، مبانی اقتصاد مقاومتی که در اسفند ماه سال 92 توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است توسط مجموعه دولت و دستگاههای اجرایی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و پیگیری می شود.سلطانی فر تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی نقش و جایگاه ویژه ای دارد، مسئولیتها و وظایف این سازمان به گونه ای است که در فرآیند توسعه اقتصادی و توسعه فرهنگی کشور، وظیفه و مسئولیت ویژه دارد.
وی ادامه داد: همه مدیران در تمامی بخش ها و استانها و همچنین بسیج و نیروهای دلسوز باید همت کنند تا با استفاده از ظرفیتهای طرح های پایدار و منسجم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، حل معضل اشتغال و رفع مشکل معیشتی، گام های اساسی برداشته شود.رئیس سازمان میراث فرهنگی در ادامه یادآور شد: با منابع کم و سرعت بسیار، می توان در در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشتغال ایجاد کرد این در حالی است که ایجاد اشتغال در سایر بخش های صنعتی به سرمایه های هنگفتی نیاز دارد.وی افزود: زمینه سازی اشتغال در صنایع دستی، اقشار ضعیف کشور را در بر می گیرد.معاون رئیس جمهور در پایان با اشاره به ثبات و آرامش فعلی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نسبت به حرکت در مسیر درست و تحقق منویات مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد.
 
اینستاگردی


الهام پاوه نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بزرگي، ادب، اصالت، نجابت و حتي ميزان محبت راستين آدميان را به هنگام خشم و عصبانيت بيازماييد!

پي نوشت: عكس بخشي از پرتره اي كار دوست هنرمندم آي تاي شكيبافر است ..
هفته ي پيش رو عالي و عاري از هر غم و خشم باد....
خودم هرگز فوتبالي نبوده و نيستم اما امروز كلي ياد پدرم بودم كه چقدر از پيروزي پرسپوليس ذوق مي كرد
دوستون دارم... به قول سروي: مرسي كه هستين...
چه اينجا و چه كانال تلگرام...سحرگاه شنبه به خير.

اینستاگردی


کمند امیر سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آب جوشى كه سيب زمينى را نرم ميكند،همان آب جوشى ست كه تخم مرغ را سفت ميكند.مهم نيست چه شرايطى پيرامون ماست،مهم اينست درون خود چه داريم...!!!!بايد بدانيم تنها فرمول خوشبختى اينست: "قدر داشته ها را بدانيم و از آنها لذت ببريم "، خوشبختى يعنى "رضايت " مهم نيست چه داشته باشيم يا چقدر،مهم اينست كه از همانى كه داريم راضى باشيم....آنوقت....."خوشبختيم"
اینستاگردی


احمد رضا عابد زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام"لبخندماجرای عجیبی دارد"اگرآنرابه محبوب هدیه كني~ احساس آرامش میکند~به دشمن تقدیم کنی~شرمنده وپشیمان خواهد شد~واگرآنرا به شخصی که نمیشناسی هدیه دهی~سخاوت پيشه كرده اي~پس لبخند بزن که لبخندتجلي خدادرتوست…هفته اى شادهمراه بالبخندبراتون آرزومندم"خدانگهدارتون…

اینستاگردی

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: استقبال رسمی رجب طیب اردوغان از دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

اینستاگردی





انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
خدا صبرشان بدهد. داغ فرزند کشیدن خیلی سخته. خد نصیب هیچکس نکنه. ان شاء الله بزودی آل سعود و داعش و..... بقیه متجاوزین به کشورهای دیگر نابود بشن و دیگه جنگی نباشه. و همه ی بچه هایدنیا در آرامش و صلح بزرگ بشن. واقعا دردناک بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
من واقعا از دیدن سلفی غم انگیز ناراحت شدم خدا هرچه زودتر گمشده نازنین حضرت زهرا آقا امام زمان رو بفرسته تا صلح و آرامشو در جهان برپا کنه امیدوارم کشور آل سعود هم به همین بلایی که سر یمن آوردن دچار بشن و جواب این همه خشونتو خدا خواهد داد ، خدا صابرین صابران است و جواب جنایتکاران رو در موقع خودش خواهد داد .
آخرین اخبار