بی پولی نفت و احیای سنت های فوتبال ایران

تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مشکلات مالی برای دیدار با پدیده نیز ارودی پیش بازی برگزار نکرد تا به نوعی در حتل بازگشت به فوتبال سنتی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران در ادامه روند اردو نرفتن پیش از دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی، برای بازی با پدیده مشهد در هفته 25 این رقابت ها نیز در اردوی پیش بازی شرکت نخواهد کرد و این امر حداقل تا زمانی که مسئولان باشگاه و شرکت ملی نفت ایران به فکر حل مشکلات مالی نیفتند ادامه دار خواهد بود.
 
این اقدام که بازیکنان و کادرفنی یک تیم لیگ برتری در روز مسابقه در یک مکان جمع شده و به سمت ورزشگاه محل برگزاری بازی روند، شاید در فوتبال ایران سابقه داشته باشد اما چند سالی است که در همین فوتبال حرفه ای ایران نیز منسوخ شده و حداقل 99 درصد باشگاه های لیگ برتری با وجود مشکلات مالی دست کم برای حفظ ظاهر هم که شده قبل از بازی به هتل می روند اما مسئولان باشگاه نفت برای احیای سنت های فوتبال ایران به این اقدام راضی می شوند.

به همین دلیل بازیکنان تیمی که در هفته های اخیر خود را به جمع مدعیان نزدیک کرده اند شب قبل از بازی در خانه اردو زده و چند ساعت قبل از یک دیدار رسمی در محل تمرین جمع می شوند و مانند لشگر شکست خورده برایبرگزاری یک دیدار رسمی به مصاف حریف می روند.
 
در همین ارتباط با رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت گفت و گویی انجام دادیم.
 
ایرانیان با اشاره به مشکلات مالی بیان کرد: باور کنید در این ارتباط هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی وضعیت مالی تیم نسبت به قبل از تعطیلات نوروز بدتر شده است. به دلیل همین مشکلات مالی مانند دیدار با گسترش فولاد برای بازی با پدیده نیز به هتل نمی رویم. موضوعی که شاید در فوتبال حرفه ای غیر حرفه ای باشد اما چاره ای جز این که در روز مسابقه یک جا جمع شویم و به محل برگزاری بازی رویم، نداریم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان نفت ساعت 12 فردا به ورزشگاه نفت تهرانسر می آیند و پس از صرف ناهار با یک دستگاه اتوبوس عازم ورزشگاه تختی می شوند.این مسئله شاید منجر به زیر سوال رفتن باشگاه نفت شود اما باور کنید بازیکنان و کادفنی بدون توجه به مشکلات موجود در ادامه مسیر لیگ تنها برای نتیجه گرفتن از زحمات یک فصل خود تلاش می کنند.
 
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: اگر وضعیت تغییر پیدا نکند دست کم تا پایان فصل در دیدارهای خانگی ما به اردوی پیش بازی نمی رویم و برای چهار بازی خود پس از دیدار با استقلال خوزستان در هفته 26 لیگ که در تهران برگزار می شود در هتل اردو برگزار نمی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار