حسینی: آقایان حقوق بگیر به فکر بازیکن تیم ملی نیستند!/ جدایی کی روش نابودی فوتبال ایران است

مدافع ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران گفت : برخی آقایان بدون این که به فکر امکانات تیم ملی و صحبت با بازیکنان آن باشند، تنها روی صندلی های خود نشسته و حقوق ثابت می گیرند.

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بیانیه تند کارلوس کی روش علیه علی رضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من درخصوص اختلافات بین سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون صحبت نمی کنم.تنها بحث ملی پوشان و کی روش نداشتن امکانات لازم برای شرکت در رقابت های انتخابی جام جهانی است.همه تیم های حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از امکانات خوبی برخوردار هستند و با تمام قدرت پا به این مسابقات می گذارند. زشت است که تیم ملی ایران به عنوان تیم نخست رنکینگ آسیا از داشتن یک زمین تمرین محروم باشد و برای تمرین هر هفته به دنبال زمین بگردد. 

وی افزود: اسدی دبیر کل فدراسیون و دبیری عضو هیئت رئیسه صحبت های تندی را علیه کی روش انجام داده اند اما آیا آن ها از نبود امکانات برای تیم ملی خبر دارند ؟ آن ها بدون این که  توجهی به صحبت ملی پوشان داشته باشند، اظهار نظر هایی می کنند که به سود تیم ملی نیست.

حسینی ادامه داد: آیا آقایان دبیری و اسدی از شرایط و کیفیت زمین کمپ تیم ملی خبر دارند؟ برخی مسئولان تنها روی صندلی های خود نشسته اند و حقوق دریافت می کنند اما نمی دانند زمانی که بازیکنان در این زمین های بی کیفیت دچار آسیب دیدگی شوند، دیگر رنگ فوتبال را نخواهند دید.

مدافع ملی پوش تیم نفت تهران در خصوص این که این باشگاه با وجود مشکلات فراوان مالی حداقل امکانات تمرینی خوبی را برای بازیکنانش فراهم کرده، اما تیم ملی چنین وضعیتی ندارد، اظهار کرد : رسانه ها تنها درباره زمین کمپ تیم ملی صحبت می کنند، اما همین زمین پالایشگاه نفت که دور اخیر تمرینات تیم ملی در آن انجام شد، فاقد استانداردهای لازم از لحاظ طول و عرض یک زمین مناسب بود. ما در یک مکان دیگر به استخر می رفتیم و آن گاه برای تمرین به زمین پالایشگاه نفت می آمدیم. متاسفانه برخی دوستان فوتبال را از مسیر خود خارج کرده اند و این موضوع سبب شده تا فوتبال ایران جایگاه حقیقی خود را از دست دهد.

وی افزود: اگر کی روش از تیم ملی جدا شود به ضرر کل فوتبال ایران است و نابودی فوتبال ما را به همراه دارد. وی از لیگ ایران شناخت کامل دارد و با استفاده از جوانان مستعد تیم ملی را در مسیر درستی قرار داده است.نگرانی کی روش در خصوص نبود امکانات تنها برای فوتبال ایران است. اما برخی مسئولان بدون کوچک ترین توجه به امکانات، تنها انتظار کارهای بزرگ دارند.

سید جلال درباره اظهارات برخی از اهالی فوتبال مبنی بر این که کی روش با علم به کمبود امکانات حاضر به پذیرش سرمربی گری تیم ملی شده، بیان کرد: این چه حرفی است که آقایان مطرح می کنند. برخی مسئولانی که در فدراسیون نشسته اند با پیش کشیدن چنین ادعاهایی سعی در توجیه عملکرد خود دارند. در 10 سالی که من در تیم ملی حضور دارم بارها قول تجهیز امکانات داده شده اما وضعیت را می بینید.

حسینی درباره بازی با پدیده گفت :شش دیدار پایانی لیگ از شرایط خاصی برخوردار است.تیم های بالای جدول برای کسب سهمیه و قهرمانی تلاش می کنند و تیم های انتهای جدول در صدد فرار از سقوط هستند.پدیده  استرس سقوط ندارد.از طرفی امیدی برای قرار گرفتن در جمع  مدعیان ندارد.به همین دلیل این بازی از سختی های خاصی برخوردار است.

وی افزود: در دیدار با پدیده سه بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداریم اما وحید امیری و ایمان مبعلی به ترکیب نفت اضافه می شوند و امیدوارم با دست پر از این بازی خارج شویم.

وی درخصوص شانس نفت برای کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در لیگ برتر، بیان کرد: با این مشکلات مالی قهرمانی دور از دسترس است.و ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا نیز شانس چندانی نداریم. تمام هدف تیم نفت تبدیل شدن به یک حریف قدرتمند و قابل احترام برای رقیبان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار