سمنان؛

جریمه بیش از 2 میلیاردی واحدهای صنفی و غیرصنفی

واحدهای صنفی و غیر صنفی در استان سمنان در سال گذشته بیش از 2.3 میلیار ریال جریمه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا غفوری مسئول واحد گشت‌های مشترک بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته 806 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان انجام شده است.
وی افزود: این گشت‌های مشترک در راستای هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته است.

غفوری اظهار داشت: هدف از برگزاری این گونه گشت‌ها، پیشگیری به‌هنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان بر حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها و اتحادیه‌های صنفی ذی‌ربط در طول یک سال گذشته اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان کرده است.

وی در ادامه افزود: از مجموع 806 مورد گشت مشترک بازرسی، تعداد 642 مورد تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ‌نامه ، ارائه نکردن فاکتور و عرضه‌، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق ، عرضه خارج از شبکه و... کشف شده است.

مسئول واحد گشت‌های مشترک بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت  ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 2 میلیارد و 352 میلیون و 670 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.