طی ۲ ماه گذشته؛

واحد‌های صنفی متخلف خوزستان ۲۶ میلیارد تومان جریمه شدند

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از جریمه ۲۶ میلیارد تومانی اصناف متخلف در بازرسی‌های صورت گرفته طی ۲ ماه گذشته در استان خبر داد.

واحد‌های صنفی متخلف خوزستان ۲۶ میلیارد تومان جریمه شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، علی محمد رحمانی‌زاده، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بازرسی‌ها و نظارت بر اصناف به منظور کنترل قیمت ها با شدت و دقت بسیار خوبی در بازار در حال انجام است.

وی اذعان داشت: براساس بازرسی‌های انجام گرفته از واحد‌های صنفی و سطح بازار استان در طول 2 ماه گذشته ۲۶ میلیارد تومان جریمه برای اصناف متخلف تعیین گردید.

رحمانی زاده تصریح کرد: همه پرونده‌های تشکیل شده به تعزیرات حکومتی گزارش شده تا آن‌ها بر اساس قانون با متخلفان برخورد نمایند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان  بیان داشت: عمده تخلفات صورت گرفته در سطح بازار و واحد‌های صنفی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر به منظور کنترل قیمت‌ها در بازار استان، نظارت‌ها به صورت ویژه در حال انجام است و مساله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

علی محمد رحمانی‌زاده با بیان این‌که در بازرسی‌های انجام‌گرفته شاهد مواردی از احتکار نیز بوده‌ایم، افزود: نظارت‌ها با دقت بسیار بالایی از سوی بازرسان سازمان صمت در حال انجام است تا میزان تخلفات در بازار کنترل شود.

انتهای پیام/گ

واحدهای صنفی متخلف شناسایی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.