حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس موظف به حذف قوانین مزاحم در برابر اجرای اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: مجلس نباید از عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شانه خالی کند و باید به دولت در این راستا کمک کند.

مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: مجلس باید برای عملیاتی کردن این سیاست ریل‌گذاری‌های لازم را در لوایحی چون بودجه و برنامه ششم توسعه ترتیب اثر دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نباید از عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شانه خالی کند و اجرای این سیاست کلان را تنها به دولت واگذار کند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مجلس حذف قوانین زائد و مزاحم در برابر اجرای اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: علاوه بر این مجلس باید در این راستا نقش کنترلی و نظارتی‌اش را نیز جدی بگیرد.

حسینی ادامه داد: وقتی قوه مقننه اختیار دارد تا وزیری را به دلیل عملکردش به سوال و استیضاح بکشاند، پس نباید سیاست اقتصاد مقاومتی به حالت شعارگونه‌اش ادامه دهد.

نماینده قزوین با انتقاد از افزایش واردات نسبت به صادرات در کشورمان گفت: متاسفانه درصد بالایی از میزان تولیدات ما خوابیده است و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند تولید کشور را فعال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار