نکو در نطق میان‌دستور:

هشدار به فانی!حقوق معلمان شهرستان‌های تهران ماه‌هاست پرداخت نشده است

نکو با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: هشدار عدم پرداخت حقوق معلمان شهرستان‌های تهران را جدی بگیرید.

هشدار به فانی!حقوق معلمان شهرستان‌های تهران ماه‌هاست پرداخت نشده است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم نکو نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در نطق میان‌دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از دولت و مجلس می‌خواهم در راستای عملی شدن منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقدام و عمل نقشه راه روشن و شفاف با مشارکت دادن مردم اقدام نمایند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند به دنبال اجرایی شدن برجام، امور اقتصادی و معیشتی‌شان حل شود که بهترین نسخه برای درمان این بیماری مهلک و خطرناک عمل به منویات مقام معظم رهبری بر مبنای شعار سال است.

نکو در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: از وزیران راه و شهرسازی و بهداشت و درمان می‌خواهم نسبت به راه‌اندازی تنها بیمارستان شهرستان بهارستان  که مانعی برای آن وجود ندارد، اقدام کرده و دستورات لازم را صادر نمایند.

وی ادامه داد: از وزیر کشور تقاضا دارم به الحاق قطعی فرودگاه بین‌المللی حضرت امام (ره) که دستورات لازم را آقای جهانگیری مبنی بر الحاق آن به شهرستان رباط‌کریم صورت پذیرفته را صادر نمایند.

نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم با بیان خواسته دیگر مردم حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: از آقای آخوندی برای اقدامات اولیه برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در حوزه انتخابیه خود و تسریع در راه‌اندازی آن به منظور رونق اقتصادی تشکر می‌کنم. 

نکو ادامه داد: از رئیس جمهور می‌خواهم دستورهای لازم را برای اختصاص کامل اعتبار منظور شده در سفر سال 94 که بالغ بر 870 میلیارد تومان است را صادر نمایند.

ابراهیم نکو با تشکر از اقدامات دولت یازدهم ادامه داد: می‌خواهم به وزیر آموزش و پرورش بگویم که حق‌الزحمه معلمان و فرهنگیان شریف شهرستان‌های استان تهران به ویژه شهرستان رباط‌کریم و بهارستان از ابتدای مهرماه سال 94 تا به امروز پرداخت نشده است. حق‌الزحمه نیروهای زحمتکش حق‌التدریسی فقط یک ماه پرداخت شده است و این مایه سرافکندگی همه ماست. چرا خود را به جای آنان فرض نمی‌کنید؟ چرا خود را به خواب زده‌ایم؟ آینده جامعه فرهنگی ما با این شرایط چگونه خواهد بود؟ آیا آینده این رزمندگان عرصه تعلیم و تربیت برای شما مهم نیست؟ آنها در بدترین شرایط به کمک شما آمده‌اند و در حالیکه شما کمبود نیرو در آموزش و پرورش داشته‌اید به شما کمک می‌کنند.

نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای وزیر ضرورت دارد افراد ناتوان در این رابطه کناره‌گیری نمایند که البته این کمترین عذرخواهی است، مگر وعده معاون شما این نبود که طی 3 ماه مشکل این عزیزان در خصوص پرداخت حق‌الزحمه حل شود؟ چرا کاری می‌کنید که انگیزه معلمان در ادامه مسیر کاهش یابد؟

وی با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: آقای وزیر هشدار می‌دهم در صورت حل نشدن موضوع، عواقب آن متوجه شخص جنابعالی خواهد بود و امیدوارم این هشدار را جدی تلقی کنید و اجازه بدهید این دوستان با آرامش خاطر بیشتر به امر تعلیم و تربیت ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نکو ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
واقعاٌ متاسفم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
دبیر آموزش و پرورش هستم 6 ماه است اضافه کار نگرفتم.وزیر باید خجالت بکشد.....
آخرین اخبار