اصفهان؛

برگزاری نخستین یادواره مشترک شهیدان صیاد شیرازی و آوینی در اصفهان

نخستین یادواره مشترک شهیدان ، سپهبد علی صیاد شیرازی و سید مرتضی آوینی امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان ،یزد و چهارمحال بختیاری در هفدهمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی گفت: صیاد و آوینی نماد تیغ و قلم بودند که امینت و رشد فرهنگی جامعه را به همراه داشتند .

امیر سرتیپ جهادی ارسی گفت:سپهبد صیاد با ایجاد ارتباط بین ارتش، سپاه و بسیج آنها را در خدمت نظام جمهوری اسلامی به هم پیوند زد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد با همکاری هوانیروز و نیروهای مردمی شکست سنگینی را بر منافقین وارد کرد اظهار داشت:کمتر کسی است که صیاد را نشناسد چراکه رشادتهای صیاد شیرازی از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه های غرب و جنوب نمایان بود.

امیر جهادی همچنین به فعالیتهای فرهنگی شهید آوینی بویژه در مجموعه روایت فتح اشاره کرد و گفت :این شهید بزرگوار فرهنگ شهادت طلبی را به معنای واقعی کلمه تحقق بخشید.

امیردربندی از همرزمان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی هم با تجلیل از مقام شامخ شهدا خاطرات خود را با این شهید بزرگوار بازگو کردو افزود : برنامه ریزی ، نماز اول وقت ، اطاعت محض از ولی فقیه و تعهد کامل به آرمانهای شهدا وانقلاب از جمله ویژگی های این دوشهید بزرگوار بود.

در این مراسم از 2 سرود با مضمون ایثار و شهادت کار گروه بین المللی مولا رونمایی شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار