خرم آباد؛

یادواره 499 شهید نیروی انتظامی لرستان

یادواره 499 شهید نیروی انتظامی لرستان امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در این آیین سردار حسین اشتری ثبات و آرامش کشور را حاصل خون شهیدان دانست و با اشاره به حضور اثرگذار رزمندگان لرستانی در دفاع از کیان ایران اسلامی گفت: امروز نیز شاهد غیرتمندی لرستانی‌ها در مرزهای کشور هستیم.  
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هرکجا که فضای معنوی و روحیه مودت و از خودگذشتگی حاکم است میزان جرایم و آسیب های اجتماعی کمتر است، اظهار اشت: هر جا نامی از شهدا و ارزش های آنها وجود دارد مردم آن منطقه با اعتقادات و باورهای عمیق تری زندگی می کنند.

وی گفت: هرچقدر فضا معنوی تر و معطر به حضور شهدا شود پیشرفت ها بیشتر و ناهنجاری ها کاهش می یابد، تصریح کرد: لرستان و جوانان لرستانی همواره در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه دفاع مقدس حضور فعال داشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امروز نیز در نیروی انتظامی و در مرزها شاهد حضور لرستانی های غیرتمند هستیم، افزود: اگر ایران در منطقه به عنوان یک کشور باثبات مطرح است و مردم با آرامش در آن زندگی می کنند به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از سیزده هزار شهید را تقدیم اسلام، نظام و کشور کرده است، گفت: نیروی انتظامی20 هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت حاکم بر کشور را مدیون ایثار و رشادت های این جانبازان هستیم، تصریح کرد: در قبال تقدیم کردن این شهدا و جانبازان چیزهای زیادی به دست آورده ایم که باید از آنها حفظ و حراست کنیم و خانواده های شهدا و جانبازان را گرامی بداریم.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.