اصفهان؛

یادواره شهیدان اطلاعات وعملیات سه استان کشور در اصفهان بر گزار می شود

یادواره شهیدان اطلاعات وعملیات یگان های نیروی زمینی سپاه پاسداران استان های یزد،چهارمحال وبختیاری واصفهان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ پاسدارسیف الله رشید زاده فرمانده لشکر8 نجف اشرف ,زمان برگزاری این یادواره را دوم دی امسال دراصفهان اعلام کرد و گفت: شمار شهدای اطلاعات وعملیات یگان های نیروی زمینی سپاه پاسداران استان های یزد،چهارمحال و بختیاری و اصفهان 450 شهید است که 132 نفر از این شهدا از یگان های اطلاعات وعملیات رزمی لشکر 8 نجف اشرف هستند.
وی افزود : همزمان با برگزاری یادواره شهدای اطلاعات وعملیات یگان های نیروی زمینی سپاه پاسداران ، برای 132 شهید این لشکر کتاب جامع فانوس معابر در خصوص زندگینامه ، خاطرات، وایثاراین عزیزان منتشرمی شود.
سرهنگ رشید زاده افزود:همچنین برای هر یک از 12سردارشهید این یگان نیز کتاب جدا گانه فانوس معابر شامل خاطرات، زرندگینامه، شجاعت وایثارآنها منتشر می شود.
وی همچنین شمار شهدای لشکر8 نجف اشرف در سال های دفاع مقدس را هشت هزار و 732 نفراعلام کرد وگفت : دو هزار و 500 نفرازاین شهدا متعلق به شهرستان نجف آباد ، دو هزارو300 نفرمتعلق به خمینی شهرو یک هزار و 900 نفر از فلاورجان وبقیه از سایر نقاط کشور هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.