بجنورد؛

نجات خانواده گرفتار در ارتفاعات شاه جهان از مرگ

نجاتگران جمعيت هلال احمر شهرستان فاروج خراسان شمالی خانواده گرفتار شده در ارتفاعات كوه شاه جهان را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت:  اعضای خانواده ای که عصر دیروز در حد فاصل روستای قره جقه و بادبریان  فاروج در مسیر  گل آلود ناشی از بارندگی و برف و کولاک گیر کرده بودند، با ورود نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان، نجات یافتند. 

سید مصطفی صالح پور افزود: با توجه به کم تردد و دور افتاده بودن منطقه، هیچ کس به آنان مراجعه نکرده و راننده، ناگزیر چند کیلومتر مسیر راه را  پیاده  طی کرده تا موفق به تماس تلفنی با ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در بجنورد شده است.

وی گفت: با اطلاعات کسب شده از این راننده، مختصات محل از روی نقشه های امدادی جمعیت هلال احمر مشخص و در اختیار تیم های عملیاتی مستقر در شهرستان فاروج قرار گرفت.

صالح پور افزود: تیم های امدادی هلال احمر پس از یک ساعت عملیات نجات، افراد این خانواده را که می گفتند پیش تر گله ای از گرگ ها  به آنان نزدیک شده بودند،  با سلامت کامل به شهر فاروج انتقال دادند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.