زنجان؛

اجرای شدن جمع‌آوری معتادان در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای چندین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و ولگرد در سال ۹۴ گفت: این طرح امسال با برنامه‌ریزی منسجمی در زنجان به اجرا در می‌آید.

اجرای شدن جمع‌آوری معتادان در زنجان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان مختار شیرمحمدی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان و نیز شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر در راستای ارائه برنامه منسجم در زمینه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و ولگرد عزم جدی دارد، اظهار داشت: این موضوع در نخستین جلسه کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر استان مطرح و برنامه‌ریزیهای لازم انجام می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه سال گذشته در زمینه جمع آوری معتادان متجهر و ولگرد با مشکل اعتبار و کمبود مکان نگهداری مواجه بودیم، ابراز کرد: این مشکلات امسال باید به حداقل ممکن برسد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان همانند دیگر استانها مکان های آلوده و پرخطر در حوزه مواد‌مخدر وجود ندارد، عنوان کرد: تجمع معتادان ولگرد و متجاهر در برخی نقاط سطح شهر معضل فعلی در این بخش است.
 
وی با بیان اینکه بازار زنجان یکی از مکان های شناسایی شده برای تجمع معتادان ولگرد است، بیان کرد: پلیس در مدت یک روز توانایی برخورد و جمع‌آوری همه معتادان متجاهر را دارد ولی کمبود مکان نگهداری یکی از مشکلات اصلی در این بخش است.
 
شیرمحمدی تصریح کرد: همه نقاط مشکوک و مکانهایی که از سوی تماسهای مردمی به پلیس اطلاع‌رسانی می‌شود به صورت دوره‌ای رصد شده و تحت کنترل پلیس قرار دارند.
 
وی با اشاره به تعداد معتادان متجاهر و ولگرد جمع‌آوری شده در سال گذشته افزود: با اجرای طرح های مختلف بیش از 4 هزار معتاد متجاهر و ولگرد در استان جمع‌آوری شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با تاکید بر اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و ولگرد در ایام نوروز امسال نیز اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در مدت اجرای این طرحها 71 نفر معتاد متجاهر و ولگرد جمع‌آوری شدند که از این تعداد 41 نفر به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.