رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

حکم متهمان حادثه بیمارستان خمینی‌شهر قطعی شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حکم متهمان حادثه بیمارستان خمینی‌شهر در دادگاه تجدیدنظر اصفهان منتهی به صدور حکم قطعی شد.

حکم متهمان حادثه بیمارستان خمینی‌شهر قطعی شد احمد خسروی وفا رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این حکم پس از صدور در دادگاه بدوی دادگستری خمینی‌شهر اصفهان با اعتراض متهمان آن به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال و پس از رسیدگی منتهی به تصمیم نهایی و صدور حکم قطعی شد.

وی افزود: حبس صادره از سوی دادگاه بدوی برای هر سه متهم این پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان تأکید ولیکن نسبت به متهم ردیف اول و دوم(پزشک و پرستار) 6 ماه از 24 ماه قابلیت اجرا داشته و 18 ماه آن به‌مدت یک سال تعلیق شد و درباره متهم ردیف سوم(سوپروایزر) نیز سه ماه از 9 ماه حبس وی تأیید و 6 ماه دیگر به‌مدت یک سال مورد تعلیق قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان درباره ایام تعلیق حبس متهمان گفت: متهمان این پرونده در ایام تعلیق مجازات حبس هریک موظف به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری روزانه حداقل به‌مدت 4 ساعت در یکی از مراکز بهداشتی و درمانی و یا درمانگاه‌های وابسته و طرف قرارداد کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی ترجیحاً در شهر خمینی‌شهر و در بخش کودکان این مراکز به‌صورت رایگان شده و همچنین موظف شدند گزارش عملکرد خود را ‌به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای مجری حکم (خمینی‌شهر) ارائه کنند.

خسروی وفا یادآور شد: بدیهی است درصورتی که محکوم‌علیه در طول مدت تعلیق مجازات، مرتکب یکی از جرایم مذکور در ماده 52 قانون مجازات اسلامی شوند و یا از انجام تکلیف موصوف خودداری کنند حسب مورد مطابق با مقررات موضوع ماده 50 و 52 قانون یادشده در مورد آنها اتخاذ تصمیم قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
همین ؟!!!
جریمه نقدی چی ؟ ...
آخرین اخبار