افزایش شانس بازی مدافع زرد پوشان مقابل استقلال

دانشگر: مسئولان، بازیکنان نفت را فرزندان خود بدانند/مدعی قهرمانی هستیم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به مشکلات مالی این تیم از شانس بازی خود مقابل استقلال خوزستان خبر داد.

محمد دانشگر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان مشخص شدن وضعیتش برای بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته 26 لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه عصا را کنار گذاشتم و نسبت به روزهای قبل وضعیت بهتری دارم. احتمال حضورم مقابل استقلال خوزستان با تلاش های کادر پزشکی دوشنبه مشخص می شود اما امید زیادی به میدان رفتن مقابل استقلال خوزستان و کمک به تیمم دارم.
 
وی افزود: در زمان حضور در فجرسپاسی دچار شکستگی از ناحیه پای راست شدم، در تمرین پنجشنبه هفته گذشته نفت، از این ناحیه احساس درد کردم و بازی با پدیده را از دست دادم.
 
دانشگر در خصوص بردهای متوالی نفت تهران در هفته های اخیر، توضیح داد: تیم ما با چند برد متوالی وضعیت خوبی در جدول لیگ پیدا کرده و خود را به جمع مدعیان رسانده است. تمام تلاش خود را برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی به کار می‌گیریم و برای این منظور هم قسم شده ایم.

به نظر من با روحیه و همدلی که بین بازیکنان نفت وجود دارد، رسیدن به قهرمانی یا سهمیه آسیا دور از دسترس نسیت.
 
وی درباره مشکلات مالی تیمش گفت : صحبت درباره مسائل مالی تکراری و به نوعی لوث شده است. وعده های زیادی به بازیکنان نفت داده شده اما باور کنید گوش شنوایی نداریم.

کاش مسئولان یک بار بازیکنان نفت را فرزندان خود می‌دانستند. ما پول قراردادمان را سر سفره خانواده می بریم، مشکلات مالی ضربه بزرگی به بازیکنان و کادر فنی نفت زده است.  
 
مدافع تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: متاسفانه افرادی که از بیرون فوتبال را می‌بینند، فکر می کنند فوتبالیست‌ها در بهترین شرایط مالی و رفاهی به سر می برند اما دست‌کم مشکلات مالی نفت نشان می دهد تمام فوتبالیست های ایرانی چنین وضعیتی ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار