شهرکرد؛

خريد توليدات داخلی عامل تقويت توليد ملی/ دستگاه اجرایی به خرید محصولات داخلی توجه کنند

استاندار چهارمحال و بختياري، با تأکید بر ضرورت خريد محصولات توليد داخل از سوی دستگاه هاي اجرایی استان، خريد توليدات داخلي را عامل تقويت توليد ملي دانست.

خريد توليدات داخلی عامل تقويت توليد ملي
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليماني، در نشست كميسيون تنظيم بازار چهارمحال و بختیاری، از مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان خواست، به منظور تحقق عملی منويات مقام معظم رهبري در راستای شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل»، نيازهاي خود را با خريد توليدات داخلي تأمين كنند.

وی، خريد محصولات توليد داخل از سوي ادارات و دستگاه هاي اجرایي را از راهكارهاي حركت در مسير اقتصاد مقاومتي بیان کرد.

سلیمانی، وي خريد توليدات داخلي را عامل تقويت توليد ملي دانست و گفت: در صورت حمايت از توليدات داخلي مي توان به رونق كارگاه هاي توليدي، افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري و بهبود وضعيت اقتصادي دست يافت.

وی، همچنين از مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان خواست؛ موانع انجام سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف را از مقابل سرمايه گذاران بردارند.

سلیمانی، با بیان اینکه طولاني بودن روند پاسخگويي به استعلامات مربوط به سرمايه گذاري، از موانعي است كه باعث سردرگمي و دلسردي سرمايه گذاران مي شود، تأکید کرد: بايد پاسخ دهي به استعلامات سرمایه گذاری، در كوتاه ترين زمان ممكن و با نظر مثبت انجام شود.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.