شهرکرد؛

آغاز به کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری، به ریاست استاندار تشکیل و فعال شد.

آغاز به کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان، از تشکیل و فعال شدن ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به منظور برنامه ریزی علمی و عملی برای دستیابی سریع تر به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در این حوزه، در استان خبر داد.

اسماعیل عامری گلستان، با بیان اینکه نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تشکیل این ستاد را در سطح ملی و استانی ضروری کرد، گفت: رونق تولید و مبارزه جدی با فساد، از مهم ترین اولویت های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، رعایت عدالت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، کاهش شکاف تخصیص اعتبارات در مناطق مختلف، مردمی کردن اقتصاد و توجه به بخش خصوصی، واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی به منظور تکمیل و بهره برداری سریع تر و همچنین ارتقای شاخص های توسعه ای را از مأموریت های این ستاد بر شمرد.

وی، از مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری خواست: برنامه های علمی و عملی خود در بخش های مختلف توسعه ای را به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ها به رياست استانداران و در سطح ملی به رياست معاون اول رئيس جمهور تشكيل و فعال شده است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.