شهرکرد؛

دستگاه های اجرايی ملزم به ارائه برنامه های عملياتی اقتصاد مقاومتی

دستگاه هاي اجرايی استان چهارمحال و بختیاری، ملزم به ارائه برنامه عملياتی اقتصاد مقاومتی شدند.

دستگاه های اجرايی ملزم به ارائه برنامه های عملياتی اقتصاد مقاومتی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختياری، در نشست در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان، از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست: برنامه ها و محورهاي عملياتي در راستای اهداف راهبردي اقتصاد مقاومتي، متناسب با مأموريت هاي هر دستگاه را هر چه سريعتر ارائه دهند.

قاسم سليماني، با تأكيد بر سرعت بخشي به توسعه استان، گفت: بررسي وضعيت كنوني استان در بخش هاي مختلف و مشخص كردن اهداف توسعه اي در هر بخش تا پايان سال جاري، بايد در برنامه ريزي مديران مورد توجه قرار گيرد.

وي يادآور شد: دستگاه هاي اجرايي استان، پيشنهادات خود براي تحول در حوزه هاي اقتصادي و عمراني را تا 15 روز آینده به دبيرخانه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ارائه دهند.

سلیمانی اضافه كرد: براي دستيابي به اهداف توسعه اي استان در زمينه هاي مختلف، بايد سند متناسب با برنامه ششم توسعه تدوين شود.
 
وي ادامه داد: برنامه هاي اقتصاد مقاومتي در تمامي زمينه هاي توسعه اي بايد دانش بنيان، علمي و عملي باشد و به همين منظور بايستي واحد اقتصادي با هدف كاهش زمان پاسخ دهي به استعلامات سرمايه گذاري در استان، هر چه سريعتر به صورت رسمي فعال شود.

سليماني همچنین تأکید کرد: ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، در شهرستان هاي 9 گانه استان نيز هر چه سريعتر، به رياست فرمانداران فعال شود.

گفتنی است: ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در استان ها به رياست استانداران، و در سطح ملي به رياست معاون اول رئيس جمهوري، تشكيل و فعال شده است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار