جوسازی جدید عربستانی ها: با هیچ تیمی در ایران بازی نمی کنیم!

فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد در صورت همگروه شدن با ایران و عراق در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی در این دو کشور به میدان نمی رود.

عربستانی ها شمشیر را از رو بستند: با هیچ کشوری در ایران بازی نمی کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از عیون الخلیج، این احتمال وجود دارد که تیم های ملی فوتبال عربستان و ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با هم در یک گروه قرار گیرند.

براین اساس، فدراسیون فوتبال عربستان قبل از قرعه کشی اعلام کرد که در صورت همگروهی با ایران در خاک این کشور به میدان نخواهد رفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید کشور بی طرف را به عنوان میزبان بازی تیم ملی عربستان با ایران در نظر بگیرد.

نکته جالب توجه اینجاست که عربستانی ها تاکید کردند: علاوه بر ایران با تیم ملی فوتبال عراق هم در خاک ایران به میدان نمی روند، چون عراقی ها به خاطر شرایط ناامنی بازی هایشان را در ایران برگزار می کنند در صورتی که باید بازی در کشور ثالث برگزار شود.

 قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه روز سه شنبه در مالزی برگزار شد تا 12 تیم راه یافته به این مرحله ، حریفان خود را بشناسند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
خواهش میکنم مسئولین نظر ندن که عربستان مجبوره بیاد بازی کنه مثل فوتبال آسیا نیست و...
اونا نخوان نمیان چون ما پول شکایت کردنو نداریم .هه
آخرین اخبار