قم؛

500 سالمند و معلول در آسایشگاه قم نگهداری می شوند

مسئول فنی آسایشگاه بقیه‌الله گفت: 500 سالمند و معلول در آسایشگاه نگهداری می‌شوند که 140 نفر آنان را سالمندان خانم و آقا و 360 نفر آنان را معلولان ذهنی تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،فرهاد عبدالله‌زاده با اشاره به شمار معلولان و سالمندانی که در آسایشگاه خیریه بقیةالله نگهداری می‌شوند بیان کرد: 500 معلول و سالمند در این مرکز به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

 وی با تفکیک شمار معلولان و سالمندانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند گفت: 140 سالمند خانم و آقا و همچنین 360 معلول ذهنی در این مجموعه نگهداری می‌شوند و خدمات مختلفی به آنها ارائه می‌شود.

مسئول فنی آسایشگاه بقیةالله با اشاره به خدمات گوناگونی که در این مرکز به سالمندان و معلولان ارائه می‌شود، اظهار کرد: سالن ورزشی، استخر، کارگاه آموزشی و محلی برای تخلیه انرژی معلولان ذهنی در نظر گرفته شده است که بتوانند از آن برای سلامت جسم خود بهره ببرند.

وی با بیان اینکه این مرکز با حمایت خیرین و نیکوکاران اداره می‌شود، عنوان کرد: مردم با نذرهای متفاوت نسبت به کار خیر اقدام می‌کنند که برخی از این نذورات معنوی به شمار می‌رود و جنبه مادی ندارد.

عبدالله‌زاده با اشاره به یکی از این نذورات که به تازگی صورت گرفته است، گفت:برخی افراد به همراه همسرشان برای مشارکت در استحمام سالمندان مراجعه می‌کنند و این کار را برای رضای خدا انجام می‌دهند.

مسئول فنی آسایشگاه خیریه بقیةالله با تاکید بر اینکه به همت خیرین و نیکوکاران آسایشگاه از گوشت قرمز بی‌نیاز شده است، گفت: به همه اعلام کردیم در حال حاضر از قبول سفارشات معذوریم و خیران می‌توانند سایر نیازهای سالمندان و معلولان را پاسخگو باشند.

وی با اشاره به برخی اقلام مورد نیاز آسایشگاه  بیان کرد:خیرین می‌توانند نسبت به تهیه برنج، پنیر، روغن، تخم مرغ، حبوبات و شکر برای اهدا به این مرکز اقدام کنند.

عبدالله‌زاده بر ضرورت هماهنگی برای هر نوع ادای نذر و انجام عمل خیر در ارتباط با سالمندان و معلولان تاکید و تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای هماهنگی با شماره تماس 37228842 -025 اقدام کنند و هدایای نقدی خود را با هر نوع کارت شتاب به صورت آنلاین از سایت http://www.asayeshgahqom.com به شماره حساب‌ها و کارت‌های آسایشگاه واریز کنند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، سالمند ، معلول ، آسایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار