خلعتبری دوباره مهمان «سفید» می‌شود

علی پورعیسی و فردین خلعتبری، سه شنبه و چهارشنبه مهمان برنامه «سفید» هستند.

علی بشیری تهیه کننده برنامه «سفید» درخصوص مهمانان این هفته برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: على  پور عيسى فارغ التحصيل دانشگاه ييل و متخصص دراماتورژى سه شنبه در شب تئاتر برنامه‌ى «سفيد» روبروى سعيد اسدى كارشناس اين برنامه خواهد نشست. تحليل مفاهيم و جنبه هاى موجود در دراماتورژى تئاتر با نگاهى به تاريخ آن در كشورمان زمينه ى گفتگوى اين قسمت از «سفيد» خواهد بود.

وی تصریح کرد: در پى استقبال از برنامه فردين خلعتبرى در چهارشنبه هفته‌ى گذشته، اين هفته نيز برنامه «سفيد» چهارشنبه، مهمان اين هنرمند آهنگساز خواهد بود. مرورى بر موسيقى فيلم‌هايى كه خلعتبرى ساخته و معيارهاى ارزشگزارى موسيقى فيلم در اين برنامه مورد بحث و گفت گو خواهد بود.

بشیری افزود: فردین خلعتبری تاکنون برای فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری آهنگسازی کرده است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «اتوبوس شب»، «پرتقال خونی»، «گل یخ» و «به رنگ ارغوان» اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین وی برای مجموعه‌های «شب دهم»، «مدار صفردرجه»، «شاهگوش» و «دندون طلا» آهنگسازی کرده است.
  
وی بیان کرد: اجرای برنامه «سفید» به عهده میلاد اسلام‌زاده است که سال‌ها سابقه حضور در برنامه‌های فرهنگی رادیو را دارد. همچنین هر شب یک کارشناس و مجری در هر رشته در خصوص موضوع برنامه صحبت می‌کند. به طوری که شنبه‌ها بحث معماری به کارشناسی امیر محمدخانی استاد دانشگاه و رئیس بنیاد معماری انقلاب اسلامی را پی می‌گیریم. یکشنبه شب‌ها هنرهای تجسمی به کارشناسی دکتر محمدرضا شریف‌زاده عکاس و رئیس دانشکده هنر و معماری پیگیری می‌شود. دوشنبه شب با امیر محمد دهستانی منتقد، کارگردان انیمیشن و استاد دانشگاه در خصوص تاریخچه انیمیشن گفتگو می‌کنیم. سه‌شنبه شب در بحث هنرهای نمایشی با حضور دکتر سعید اطلسی و چهارشنبه‌ها از ایده تا اجرا با مسئولان و کارگردانان و هنرمندان در خصوص کارهای‌ آن‌ها صحبت می‌کنیم.
 
«سفيد» به تهيه‌كنندگى سعيد بشيرى و داوود آجرلو هر شب ساعت ٢٣ از شبكه آموزش سيما پخش مى‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار