اهواز؛

جابجایی دستفروشان اهواز بعد از انتخابات

رئيس شوراي اسلامي شهر اهواز از جابجایی دستفروشان اين شهر بعد از انتخابات از هسته مركزي آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رامي علاسوند در پاسخ به اعتراض نماينده كسبه خيابان نادري با اشاره به تصميم گيري شوراي تامين استان درباره ساماندهي دستفروشان هسته مركزي اهواز گفت: از همان ابتدا قرار بر اين بود كه دستفروشان بعد از انتخابات از اين محل به پارك ربيع منتقل شوند و اكنون كه انتخابات به دور دوم كشيده شده، اين جابجايي به بعد از 10 ارديبهشت موکول شد.

وی با اشاره به اينكه شوراي اسلامي شهر اهواز موافق ساماندهي دستفروشان است و با اين مساله همكاري مي كند، تصریح کرد: انتقال دستفروشان نياز به مصوبه شوراي تامين شهرستان و حكم قضايي دارد و شهرداري اهواز و شوراي شهر نمي توانند به تنهايي در اين زمينه تصميم گيري كنند.
رضوان نماينده كسبه خيابان نادري اهواز در اين جلسه از عملكرد شهرداري و شوراي اسلامي شهر اهواز انتقاد از کرد و اظهار داشت: شوراي اسلامي شهر اهواز جابجايي دستفروشان را تصويب كرد اما اجراي آن را پيگيري نكرده است.

وي افزود: بازاريان چندين سال است كه براي جابجايي دستفروشان از هسته مركزي به مسئولان مراجعه مي كنند و در 5 ماه گذشته وعده هاي زيادي از سوي مسئولان به آن ها داده شده اما هيچكدام از وعده ها عملي نشده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.