اردبیل؛

ساخت 30 درصد از مدارس توسط خیران در اردبیل

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: بیش از 30 درصد از مدارس استان اردبیل توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد قرآن‌نویس افزود: خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل تاکنون 350 مدرسه در قالب یک هزار و 416 کلاس درس احداث کرده و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 29 مدرسه خیرساز نیز در سطح استان اردبیل در حال اجرا بوده که با بهره‌برداری از آنها 145 کلاس درس به تعداد کلاس‌های درسی احداث‌شده توسط خیران مدرسه‌ساز افزوده می‌شود و این گامی مهم در راستای توسعه علمی و آموزشی در استان است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده 100 کلاس درس از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری رسیده و برای ارائه خدمات درسی و آموزشی به دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

قرآن‌نویس افزود: بیش از 30 درصد از مدارس استان اردبیل توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده است که این افتخاری بزرگ برای استان اردبیل بوده که امیدواریم با تجلیل و قدردانی از این افراد و اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی همه‌جانبه زمینه فعالیت هر چه بیشتر خیران را در امر مدرسه‌سازی در استان فراهم کنیم.

وی برگزاری جشنواره استانی خیران مدرسه‌ساز را گامی مهم در راستای ترغیب خیران به امر مدرسه‌سازی دانست و بیان کرد: امیدواریم در دور هجدهم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان که در روز 23 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود در این زمینه اقدامات اساسی را انجام داده و با این امر واحدهای آموزشی و مدارس خیرساز استان را توسعه دهیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ساخت ، مدرسه ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.