در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

امیدوار بودیم، معافیت مالیاتی کارگران به بیش از یک و نیم میلیون برسد

عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی افرادی (کارگرانی) که حقوق ماهانه آن ها در سال 95 کمتر از یک میلیون و سیصد هزار تومان است از پرداخت مالیات معاف می شوند.

اصغر آهنی ها عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حذف پرداخت مالیات از حقوق برخی افراد اظهار داشت:بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و پارامتر های اقتصاد کلان در کشور افرادی (کارگرانی) که حقوق ماهانه آن ها در سال 95 کمتر از یک میلیون و سیصد هزار تومان است از پرداخت مالیات معاف می شوند.

وی با بیان این‌که حذف مالیات از حقوق کارگران قبل از آغاز سال 95 در وزارت دارایی کشور اعلام شده بود ، بیان کرد: اما ما امیدوار بودیم این مبلغ در مصوبه مجلس شورای اسلامی به بیش از یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش پیدا کند .

عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان با بیان این‌که سال 94 افرادی که مبلغ دریافتی ماهانه آن ها یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان بود از پرداخت مالیات معاف می شدند، گفت: در همین راستا افزایش این مبلغ به یک میلیون و سیصد هزار تومان در سال 95 قدم مثبتی در بهبود شرایط معیشتی کارگران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار